Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Man ved at man har ligget længe vågen når man også klikker ind på netbank for at kigge lidt rundt (??)#NuVilJegGerneSoveTak

Man ved at man har ligget længe vågen når man også klikker ind på netbank for at kigge lidt rundt (??)#NuVilJegGerneSoveTak

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
nuviljeggerneso
16 Indlæg 7 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • ibenchristiane@helvede.netI ibenchristiane@helvede.net

    @tanyakaroli 😂 jeg har netop gjort præcis det samme og tænkt helt det samme. Jeg håber, du sover godt nu.

    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
    folfdk@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #4

    @IbenChristiane @tanyakaroli

    Netbank lyder som om man har telefonen i nærheden af sengen?

    Den kæmper jeg selv nogle gange med. (Altså telefonen, ikke så meget sengen)

    Hvis den bliver lagt i stuen sover jeg typisk bedre, og vågner for det meste også bedre fordi jeg så kan fokusere på noget andet når jeg vågner.

    Men jeg er godt klar over der også kan være andre faktorer der spiller ind.

    Jeg håber I fik sovet lidt på trods af de svære omstændigheder

    tanyakaroli@expressional.socialT gjoel@mstdn.dkG pmakholm@social.data.coopP 3 Replies Last reply
    0
    • ibenchristiane@helvede.netI ibenchristiane@helvede.net

      @tanyakaroli 😂 jeg har netop gjort præcis det samme og tænkt helt det samme. Jeg håber, du sover godt nu.

      tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
      tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
      tanyakaroli@expressional.social
      wrote sidst redigeret af
      #5

      @IbenChristiane Ha, hvor skørt! Jeg hørte også liv i stuen samtidig, så vi er flere der har haft en urolig nat. Det lykkedes at falde i søvn igen, men åhh, hvor havde jeg ikke lyst til at stå op da vækkeuret så ringede 🫠

      ibenchristiane@helvede.netI 1 Reply Last reply
      0
      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

        @IbenChristiane @tanyakaroli

        Netbank lyder som om man har telefonen i nærheden af sengen?

        Den kæmper jeg selv nogle gange med. (Altså telefonen, ikke så meget sengen)

        Hvis den bliver lagt i stuen sover jeg typisk bedre, og vågner for det meste også bedre fordi jeg så kan fokusere på noget andet når jeg vågner.

        Men jeg er godt klar over der også kan være andre faktorer der spiller ind.

        Jeg håber I fik sovet lidt på trods af de svære omstændigheder

        tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
        tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
        tanyakaroli@expressional.social
        wrote sidst redigeret af
        #6

        @folfdk Jeg bruger telefonen som vækkeur, men kigger yderst sjældent på den om natten, så jeg oplever det ikke som et generelt problem, heldigvis 🙏
        @IbenChristiane

        folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
        0
        • wannabemystiker@expressional.socialW wannabemystiker@expressional.social

          @tanyakaroli
          Here. Count these.

          tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
          tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
          tanyakaroli@expressional.social
          wrote sidst redigeret af
          #7

          @wannabemystiker haha, wonderful! Tak, Will 🙏

          1 Reply Last reply
          0
          • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

            @folfdk Jeg bruger telefonen som vækkeur, men kigger yderst sjældent på den om natten, så jeg oplever det ikke som et generelt problem, heldigvis 🙏
            @IbenChristiane

            folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
            folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
            folfdk@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #8

            @tanyakaroli
            Dejligt at høre det nok mest er et enkelt-nats problem 😊

            Jeg har et fint Braun vækkeur jeg bruger 😅

            Cc
            @IbenChristiane

            ibenchristiane@helvede.netI 1 Reply Last reply
            0
            • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

              @tanyakaroli
              Dejligt at høre det nok mest er et enkelt-nats problem 😊

              Jeg har et fint Braun vækkeur jeg bruger 😅

              Cc
              @IbenChristiane

              ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
              ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
              ibenchristiane@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #9

              @folfdk @tanyakaroli jeg har en clockradio til vækkeur, men jeg har telefonen med ind, når jeg er alene hjemme om nætterne. Det dæmper min angst at vide, den (og dermed nogen) er lige der. ❤️

              tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
              0
              • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

                @IbenChristiane Ha, hvor skørt! Jeg hørte også liv i stuen samtidig, så vi er flere der har haft en urolig nat. Det lykkedes at falde i søvn igen, men åhh, hvor havde jeg ikke lyst til at stå op da vækkeuret så ringede 🫠

                ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                ibenchristiane@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #10

                @tanyakaroli ja, jeg faldt også til sidst i søvn igen og var så heldig, at jeg kunne strække den ene time mere, da alarmen gik.

                tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
                0
                • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                  @IbenChristiane @tanyakaroli

                  Netbank lyder som om man har telefonen i nærheden af sengen?

                  Den kæmper jeg selv nogle gange med. (Altså telefonen, ikke så meget sengen)

                  Hvis den bliver lagt i stuen sover jeg typisk bedre, og vågner for det meste også bedre fordi jeg så kan fokusere på noget andet når jeg vågner.

                  Men jeg er godt klar over der også kan være andre faktorer der spiller ind.

                  Jeg håber I fik sovet lidt på trods af de svære omstændigheder

                  gjoel@mstdn.dkG This user is from outside of this forum
                  gjoel@mstdn.dkG This user is from outside of this forum
                  gjoel@mstdn.dk
                  wrote sidst redigeret af
                  #11

                  @folfdk @IbenChristiane @tanyakaroli Telefonen lader ved sengen. Men efter 20:00 er den automatisk i Do Not Disturb, og når den lader slukkes skærmen helt. Har et ur projiceret op i loftet, så jeg kan se hvad klokken er uden at skulle omkring telefonen.

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • ibenchristiane@helvede.netI ibenchristiane@helvede.net

                    @folfdk @tanyakaroli jeg har en clockradio til vækkeur, men jeg har telefonen med ind, når jeg er alene hjemme om nætterne. Det dæmper min angst at vide, den (og dermed nogen) er lige der. ❤️

                    tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                    tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                    tanyakaroli@expressional.social
                    wrote sidst redigeret af
                    #12

                    @IbenChristiane Og det er jo en virkelig god grund til at have telefonen ved sig ♥️
                    @folfdk

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • ibenchristiane@helvede.netI ibenchristiane@helvede.net

                      @tanyakaroli ja, jeg faldt også til sidst i søvn igen og var så heldig, at jeg kunne strække den ene time mere, da alarmen gik.

                      tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                      tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                      tanyakaroli@expressional.social
                      wrote sidst redigeret af
                      #13

                      @IbenChristiane Dejligt, trods alt!

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                        @IbenChristiane @tanyakaroli

                        Netbank lyder som om man har telefonen i nærheden af sengen?

                        Den kæmper jeg selv nogle gange med. (Altså telefonen, ikke så meget sengen)

                        Hvis den bliver lagt i stuen sover jeg typisk bedre, og vågner for det meste også bedre fordi jeg så kan fokusere på noget andet når jeg vågner.

                        Men jeg er godt klar over der også kan være andre faktorer der spiller ind.

                        Jeg håber I fik sovet lidt på trods af de svære omstændigheder

                        pmakholm@social.data.coopP This user is from outside of this forum
                        pmakholm@social.data.coopP This user is from outside of this forum
                        pmakholm@social.data.coop
                        wrote sidst redigeret af
                        #14

                        @folfdk Det tog mig lang tid at forså hvad det egentlig handlede om når folk talte om ikke at have mobilen i nærheden af sengen.

                        Stråling?!?

                        Hvis jeg har ligget med vild tankemylder en time eller to, så kan jeg godt lige sætte mig med telefonen i stuen et kvarters tid for lidt adspredelse. Så falder jeg hurtigt i søvn. Men selvstændig tiltrækninskraft har den ikke om natten.

                        @IbenChristiane @tanyakaroli

                        folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                        0
                        • pmakholm@social.data.coopP pmakholm@social.data.coop

                          @folfdk Det tog mig lang tid at forså hvad det egentlig handlede om når folk talte om ikke at have mobilen i nærheden af sengen.

                          Stråling?!?

                          Hvis jeg har ligget med vild tankemylder en time eller to, så kan jeg godt lige sætte mig med telefonen i stuen et kvarters tid for lidt adspredelse. Så falder jeg hurtigt i søvn. Men selvstændig tiltrækninskraft har den ikke om natten.

                          @IbenChristiane @tanyakaroli

                          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                          folfdk@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af
                          #15

                          @pmakholm
                          Jeg har en tendens til at hive den frem som det første om morgenen og have svært ved at skifte fra telefontid til sovetid hvis den er med i soveværelset.

                          Og sådan er vi nok forskellige. Når først jeg får telefonen væk og skiftet til sovetid, så er jeg velsignet med et godt sovehjerte, men vejen derhen kan være svær for mig.

                          Cc

                          @IbenChristiane @tanyakaroli

                          hunspirillen@helvede.netH 1 Reply Last reply
                          0
                          • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                            @pmakholm
                            Jeg har en tendens til at hive den frem som det første om morgenen og have svært ved at skifte fra telefontid til sovetid hvis den er med i soveværelset.

                            Og sådan er vi nok forskellige. Når først jeg får telefonen væk og skiftet til sovetid, så er jeg velsignet med et godt sovehjerte, men vejen derhen kan være svær for mig.

                            Cc

                            @IbenChristiane @tanyakaroli

                            hunspirillen@helvede.netH This user is from outside of this forum
                            hunspirillen@helvede.netH This user is from outside of this forum
                            hunspirillen@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af
                            #16

                            @folfdk @pmakholm @IbenChristiane @tanyakaroli Jeg havde min telefon i soveværelset i de år min far var alene efter min mor døde. Og jeg havde den på lyd. Nu er den tilbage i køkkenet om natten.

                            1 Reply Last reply
                            0
                            Svar
                            • Svar som emne
                            Login for at svare
                            • Ældste til nyeste
                            • Nyeste til ældste
                            • Most Votes


                            • Log ind

                            • Har du ikke en konto? Tilmeld

                            • Login or register to search.
                            Powered by NodeBB Contributors
                            Graciously hosted by data.coop
                            • First post
                              Last post
                            0
                            • Hjem
                            • Seneste
                            • Etiketter
                            • Populære
                            • Verden
                            • Bruger
                            • Grupper