Venner, vil I ikke være søde at sende gode vibes til YngsteSøn som skal til eksamen i mundtlig matematik i dag og er bange for at få panikangst i forberedelsen?
-
Venner, vil I ikke være søde at sende gode vibes til YngsteSøn som skal til eksamen i mundtlig matematik i dag og er bange for at få panikangst i forberedelsen?
På hans HF (alle HF’er?) findes der ikke årskarakterer, så den mundtlige eksamen tæller ganske meget. Det er virkelig synd for de unge mennesker der deltager aktivt hele året, men så risikerer at ende med en dårlig karakter pga. angst.
Jeg vil så gerne have at han får en god oplevelse!@tanyakaroli Pøj-pøj til ham! Jeg sender gode tanker. He's got this

-
@MieKNielsen Tak, jeg sender dem mentalt videre til ham

@tanyakaroli Håber det hjælper
-
På hans HF (alle HF’er?) findes der ikke årskarakterer, så den mundtlige eksamen tæller ganske meget. Det er virkelig synd for de unge mennesker der deltager aktivt hele året, men så risikerer at ende med en dårlig karakter pga. angst.
Jeg vil så gerne have at han får en god oplevelse!@tanyakaroli jeg krydser fingre og ønsker ham knæk og bræk

-
Jeg vil så gerne have at han får en god oplevelse!@tanyakaroli sender alle de gode jordbundne vibes jeg har til din søn og til dig. Uanset hvad karakteren bliver

for at det kommer det til at gå godt. Der er ingen som bør defineres af tyve minutter ved et grønt bord.
Det vigtigste er den matematik han har lært og kan bruge nu
️. -
Jeg vil så gerne have at han får en god oplevelse!@tanyakaroli
Godmorgen og held og lykke med eksamen!

-
@tanyakaroli
Godmorgen og held og lykke med eksamen!

@andresimous Tusind tak!
️ -
@tanyakaroli sender alle de gode jordbundne vibes jeg har til din søn og til dig. Uanset hvad karakteren bliver

for at det kommer det til at gå godt. Der er ingen som bør defineres af tyve minutter ved et grønt bord.
Det vigtigste er den matematik han har lært og kan bruge nu
️.@pms Tusind tak, jeg sender ham afsted senere med alle jeres gode ønsker

-
@tanyakaroli jeg krydser fingre og ønsker ham knæk og bræk

@klgn Tak, Kristian, det er meget værdsat!
-
@CarstenBoll @tanyakaroli Jeg var pissedygtig i gymnasiet og endte med et snit på 10,1 - men jeg var så hamrende nervøs og ødelagt af eksaminerne, at jeg måtte på betablokkere da jeg senere den sommer skulle til køreprøve...
Så det er absolut værd lige at tjekke med en læge om det er en god mulighed for en selv eller ens barn, hvis det er relevant. Men så skal man nok lige være ude i bedre tid.
@SorenMRiis Ja, det talte min mand og jeg også om i går. Vi tjekker det i god tid inden næste eksamen
@CarstenBoll -
@tanyakaroli Pøj-pøj til ham! Jeg sender gode tanker. He's got this

@CiaraNi Tak - Han er indstillet på bare at skulle klare sig igennem. Men forhåbentlig går det bare lidt bedre end det.
-
Jeg vil så gerne have at han får en god oplevelse!@tanyakaroli Jeg sender gode vibrationer, og vil selv prøve at være en flink og forstående naturgeografi-censor i dag.
-
Jeg vil så gerne have at han får en god oplevelse!@tanyakaroli Jeg ønsker ham den mest kedelige, banale hverdagsagtige samtale. Livet og verden har mere end nok overflødigt drama i forvejen.
-
@klgn Tak, Kristian, det er meget værdsat!
@tanyakaroli som gift med en, som slet ikke trives i mundtlige eksamener eller jobsamtaler, ved jeg lidt om, hvordan den slags er, og hvor hæmmende det kan være for præstationen. Det er ikke rart at være i
-
Jeg vil så gerne have at han får en god oplevelse!Alle gode tanker herfra.
Jeg forsøger at overbevise verden om at den skal tage nænsomt fat i dag og lede ham den rigtige vej.
-
Alle gode tanker herfra.
Jeg forsøger at overbevise verden om at den skal tage nænsomt fat i dag og lede ham den rigtige vej.
@folfdk Tak, Folmer! Det er netop det der skal til

-
@tanyakaroli Jeg ønsker ham den mest kedelige, banale hverdagsagtige samtale. Livet og verden har mere end nok overflødigt drama i forvejen.
@mjj haha, det lyder faktisk som et godt ønske! Tak

-
@tanyakaroli Jeg sender gode vibrationer, og vil selv prøve at være en flink og forstående naturgeografi-censor i dag.
@nichni Ja tak, til begge dele! Censorer spiller en kæmpe rolle for de unge menneskers tryghed til eksamen.
-
@CarstenBoll @tanyakaroli Jeg var pissedygtig i gymnasiet og endte med et snit på 10,1 - men jeg var så hamrende nervøs og ødelagt af eksaminerne, at jeg måtte på betablokkere da jeg senere den sommer skulle til køreprøve...
Så det er absolut værd lige at tjekke med en læge om det er en god mulighed for en selv eller ens barn, hvis det er relevant. Men så skal man nok lige være ude i bedre tid.
@SorenMRiis @CarstenBoll @tanyakaroli Som eksaminator kan det opleves temmelig syret at være til eksamen med studerende på diverse afslappende midler, tingene kan foregå med lidt et specielt tempo.
Men jeg forstår godt nervøsiteten; jeg tilbragte de fleste af mine unge år med at gå i sort til eksamen, indtil jeg fik styr på det godt op i 20'erne. Ymmw, men det lykkedes at træne mig selv op til ikke at være helt så nervøs. Så I kunne også overveje en angstcoach eller lign.?
-
@SorenMRiis @CarstenBoll @tanyakaroli Som eksaminator kan det opleves temmelig syret at være til eksamen med studerende på diverse afslappende midler, tingene kan foregå med lidt et specielt tempo.
Men jeg forstår godt nervøsiteten; jeg tilbragte de fleste af mine unge år med at gå i sort til eksamen, indtil jeg fik styr på det godt op i 20'erne. Ymmw, men det lykkedes at træne mig selv op til ikke at være helt så nervøs. Så I kunne også overveje en angstcoach eller lign.?
@tokeriis Han er desværre meget utilbøjelig til at tage imod den slags hjælp (han er diagnosticeret med social fobi, så det er noget han har kæmpet med længe).
Jeg har også stået med studerende på betablokkere som virker helt døde i blikket. Men hvis det er det der kan få dem igennem, så er det fint for mig.
@SorenMRiis @CarstenBoll -
@tokeriis Han er desværre meget utilbøjelig til at tage imod den slags hjælp (han er diagnosticeret med social fobi, så det er noget han har kæmpet med længe).
Jeg har også stået med studerende på betablokkere som virker helt døde i blikket. Men hvis det er det der kan få dem igennem, så er det fint for mig.
@SorenMRiis @CarstenBoll@tanyakaroli @SorenMRiis @CarstenBoll Man skal være pragmatisk, og så kan det andet komme langsigtet i hans tempo.