På grund af heden får jeg ikke gået meget rundt i Montpellier men i morges kom jeg tidligt nok afsted til at jeg kunne gå de 20 minutter til konferencen inden varmen slog til.
Ikke-kategoriseret
1
Indlæg
1
Posters
0
Visninger
-
På grund af heden får jeg ikke gået meget rundt i Montpellier men i morges kom jeg tidligt nok afsted til at jeg kunne gå de 20 minutter til konferencen inden varmen slog til. Her er faktisk pænt! (Min Airbnb ligger i et lidt shabby område hvor flere veje lugter af tis, så jeg har ikke været meget imponeret).
I aften satser jeg på at finde en restaurant i midtbyen med nogle kolleger og se lidt mere af stedet (min vært siger at byen kan dateres helt tilbage til 985!).