Med denne uges udsigt til virkelig varmt vejr i DK tog Nogen™️ (not mentioning any names, vel, @fanden ??) ved gemalen, og han bestilte en pool til levering onsdag.
-
Med denne uges udsigt til virkelig varmt vejr i DK tog Nogen
️ (not mentioning any names, vel, @fanden ??) ved gemalen, og han bestilte en pool til levering onsdag. Han og YngsteSøn knoklede med at stille den op torsdag, i fin tid til at jeg kom retur fra konference fredag.
Vandet har allerede en aldeles glimrende temperatur - så nu vil jeg tage mig en morgendukkert i baghaven!Det ser da dejligt ud for jer. Det er jeg da slet ikke misundelig over. Overhovedet!!!
Spøg til side: Det ser virkeligt dejligt ud. Nyd det.

-
@tanyakaroli Lige præcis!

-
Det ser da dejligt ud for jer. Det er jeg da slet ikke misundelig over. Overhovedet!!!
Spøg til side: Det ser virkeligt dejligt ud. Nyd det.

@askekammer Det kan jeg love dig for vi gør! (Måske ikke YngsteSøn som synes det er så koldt at det gør ondt?? 23 grader er det)
@fanden -
Hvor er det nu man kan købe billetter? 🤩
-
️ (not mentioning any names, vel, @fanden ??) ved gemalen, og han bestilte en pool til levering onsdag. Han og YngsteSøn knoklede med at stille den op torsdag, i fin tid til at jeg kom retur fra konference fredag.
Vandet har allerede en aldeles glimrende temperatur - så nu vil jeg tage mig en morgendukkert i baghaven!@tanyakaroli @fanden wow den ser gigantisk ud, hvor lang er den?
-
Vandet har allerede en aldeles glimrende temperatur - så nu vil jeg tage mig en morgendukkert i baghaven!@tanyakaroli @fanden Fårk, det er nice! 🤩 det er jo nærmest som om han er en keeper 🥰 jeg har rimeligt seriøse planer om at trække haveslangen fra køkkenet ud på altanen og hænge den op på væggen som en udendørs-bruser & så bare bruge den uden nåde eller samvittighed...

(i badebuks, formentlig, af hensyn til en hel gade fuld af stakkels naboer med frit udsyn
) -
@tanyakaroli @fanden wow den ser gigantisk ud, hvor lang er den?
-
@tanyakaroli @fanden Fårk, det er nice! 🤩 det er jo nærmest som om han er en keeper 🥰 jeg har rimeligt seriøse planer om at trække haveslangen fra køkkenet ud på altanen og hænge den op på væggen som en udendørs-bruser & så bare bruge den uden nåde eller samvittighed...

(i badebuks, formentlig, af hensyn til en hel gade fuld af stakkels naboer med frit udsyn
) -
@tanyakaroli @fanden wow så kan du jo nærmest svømme i den
-
@tanyakaroli @fanden wow så kan du jo nærmest svømme i den
@boab Ja, små fire tag hver vej

-
@boab Ja, små fire tag hver vej

Man skal bare huske ikke at sparke til væggen når man vender 🫣
-
Man skal bare huske ikke at sparke til væggen når man vender 🫣
@folfdk @tanyakaroli måske svømme i cirkler?