Jeg tog min søsters bil til bageren, mens alle sov.
-
Jeg tog min søsters bil til bageren, mens alle sov. Byen er stille ved at vågne, men her er roligt, ikke mange mennesker. Altid, når jeg er hjemme, tænker jeg lidt, om jeg alligevel skal flytte tilbage. Jeg kender det hele, alt er så trygt, det ville være så nemt. Ville jeg gå til af kedsomhed i Ringsted? Måske. Men måske faktisk ikke. Søstre, nevøer, mange online venner fysisk tæt(tere) på. At høre til flere steder er altid at være væk hjemmefra, også når man er hjemme.
-
Jeg tog min søsters bil til bageren, mens alle sov. Byen er stille ved at vågne, men her er roligt, ikke mange mennesker. Altid, når jeg er hjemme, tænker jeg lidt, om jeg alligevel skal flytte tilbage. Jeg kender det hele, alt er så trygt, det ville være så nemt. Ville jeg gå til af kedsomhed i Ringsted? Måske. Men måske faktisk ikke. Søstre, nevøer, mange online venner fysisk tæt(tere) på. At høre til flere steder er altid at være væk hjemmefra, også når man er hjemme.
@IbenChristiane (Hvis du ikke vil have andres tanker om dine tanker, skal du endelig bare ignorere dette toot)
Min egen erfaring med at bo væk fra større byer er, at jeg brugte flere kulturtilbud i København og så mere til mine Københavnske venner, da jeg boede på Bornholm, end da jeg boede i København.
Når det altid er muligt, bliver det aldrig gjort, fordi det kan gøres senere. På Bornholm krævede det planlægning, og derfor blev det faktisk planlagt. -
Jeg har været sammen med mine søstre hele dagen og grinet og haft det så dejligt. Og jeg græd ikke enegang, da vi sagde farvel!
Nu kører togbussen væk fra Ringsted, og jeg kunne da sikkert sagtens bo her igen, men jeg er også godt tilfreds med at være på vej hjem. Til et andet hjem. Jeg er træt og lykkelig. -
@IbenChristiane (Hvis du ikke vil have andres tanker om dine tanker, skal du endelig bare ignorere dette toot)
Min egen erfaring med at bo væk fra større byer er, at jeg brugte flere kulturtilbud i København og så mere til mine Københavnske venner, da jeg boede på Bornholm, end da jeg boede i København.
Når det altid er muligt, bliver det aldrig gjort, fordi det kan gøres senere. På Bornholm krævede det planlægning, og derfor blev det faktisk planlagt.@JoachimSelliken tak, jeg vil gerne have andres tanker! Men nu bor jeg jo slet ikke j København, og jeg har andre udfordringer, når det gælder at bruge alle mulige tilbud, så for mig er det mest de tilbud, som er nemme og meget let tilgængelige, som jeg benytter. Mine søstre er (måske naturligvis) noget andet, fordi de er familie.
-
Jeg har været sammen med mine søstre hele dagen og grinet og haft det så dejligt. Og jeg græd ikke enegang, da vi sagde farvel!
Nu kører togbussen væk fra Ringsted, og jeg kunne da sikkert sagtens bo her igen, men jeg er også godt tilfreds med at være på vej hjem. Til et andet hjem. Jeg er træt og lykkelig.Vi har været på guidet rundtur på Sprogø i dag, og hvis jeg ikke elskede Storebæltsbroen og øen og havet allerede, så elsker jeg det hele endnu mere nu. Det er noget andet at krydse Sprogø, når man lige gik der for nogle timer siden og mærkede solen og istiden og historiens vingesus. Jeg er så forlibt i vores bro- og vandland!
-
Vi har været på guidet rundtur på Sprogø i dag, og hvis jeg ikke elskede Storebæltsbroen og øen og havet allerede, så elsker jeg det hele endnu mere nu. Det er noget andet at krydse Sprogø, når man lige gik der for nogle timer siden og mærkede solen og istiden og historiens vingesus. Jeg er så forlibt i vores bro- og vandland!
@IbenChristiane Det hele lyder vidunderligt! Så skønt at være sammen med familie man har det godt og sjovt og afslappet med
️
Og Sprogø-turen var da en fantastisk idé! -
@IbenChristiane Det hele lyder vidunderligt! Så skønt at være sammen med familie man har det godt og sjovt og afslappet med
️
Og Sprogø-turen var da en fantastisk idé!@tanyakaroli det var to af os’ fødselsdagsgave til den ældste, og så tog vi jo med. Det er en fabelagtig ide! Jeg er så udmattet, men proppet af glæde og fælles. Det er det bedste. 🥰
-
@tanyakaroli det var to af os’ fødselsdagsgave til den ældste, og så tog vi jo med. Det er en fabelagtig ide! Jeg er så udmattet, men proppet af glæde og fælles. Det er det bedste. 🥰
-
M mthaastrup@helvede.net shared this topic