Another week, another Monday.
-
@CiaraNi Tak, og i lige måde! Det bliver vist en mere grå mandag end den på dit billede.
@Camlarsch Tak - og ja, det må man sige. Til gengæld, i vores klimakollapsende verden, gælder regn nu som 'dejligt vejr'.
-
@CiaraNi Good morning Ciara. I think you should apply to the tourism office of Aarhus.
@RalphBassfeld Haha - for the sake of honesty, I must really start taking more photos of the place on its many boring grey days
-
@CiaraNi Thanks
you too! 
@jwcph Tak

-
Another week, another Monday. Glædelig mandag. Here's a postcard from #Aarhus, just to wish you a good, light, bright week.
@CiaraNi beautiful!
-
@Camlarsch Tak - og ja, det må man sige. Til gengæld, i vores klimakollapsende verden, gælder regn nu som 'dejligt vejr'.
@Camlarsch @CiaraNi Jeg - og min have - længes efter god, længerevarende regn. Når jeg vander have for tiden bliver jeg bare ved til vandstanden i brønden er så lav, at slangen ikke længere kan suge noget - men grundvandstanden falder jo også, når der er tørke.
-
@CiaraNi beautiful!
@pg1958 Thank you!
-
@Camlarsch @CiaraNi Jeg - og min have - længes efter god, længerevarende regn. Når jeg vander have for tiden bliver jeg bare ved til vandstanden i brønden er så lav, at slangen ikke længere kan suge noget - men grundvandstanden falder jo også, når der er tørke.
@SorenMRiis @Camlarsch Det er det - 'længerevarende' er netop nøgleordet, det er det, vi (og jorden) trænger til.
-
Another week, another Monday. Glædelig mandag. Here's a postcard from #Aarhus, just to wish you a good, light, bright week.
Moin!
mange tak og i lige måde!

️ -
@CiaraNi
moin ciara . mit café . oder auch thé
. -
@CiaraNi Glædelig mandag til dig også! Sikke en smuk udsigt - bedre end udsigten her fra toget, i hvert fald så længe det holder på Hovedbanen. Men det skal nok blive bedre undervejs

-
@CiaraNi Jeg var på ferie i Aarhus i sidste måned. Sikke et fantastisk og hyggeligt sted! Jeg savner det virkelig meget...

-
F folfdk@helvede.net shared this topic