Er jeg den eneste der tænker at Natalie Harp kan være en honeytrap?
-
@drgroftehauge Men tænker vi bare det fordi vi synes det er så vildt sært at hun hænger sådan op ad ham? Det kunne jo forklares som en målrettet operation. Men altså, jeg ved ikke nok om hende til at vide om hun har været mærkelig før hun kastede sig over Trump.
@tanyakaroli Jeg har svært at forestille mig en honey trap som kaster sig i bagagerummet på motorkortegen for at være tæt på hendes mål.
-
@askekammer Nå, sjovt! Har du et link til en Reddit-tråd om det, evt?
Jeg kan prøve at grave den frem i morgen.
-
@tanyakaroli Jeg har svært at forestille mig en honey trap som kaster sig i bagagerummet på motorkortegen for at være tæt på hendes mål.
Dette indlæg er slettet! -
@drgroftehauge er det ikke netop den slags man ville gøre for en narcissist som ham? Hun har også vedholdende forsøgt at sælge sig selv ved som tv-vært at følge alle hans skære konspirationsteorier.
-
Jeg kan prøve at grave den frem i morgen.
@askekammer fedt, tak!
-
@askekammer fedt, tak!
Ingen årsag.
Du må i øvrigt undskylde, hvis tonen i mit svar på dit spørgsmål var lidt "her kommer jeg lige og mansplainer"-agtig. Det var ikke intentionen, men jeg er ingenlunde sikker på, jeg ramte den helt rent.

-
Ingen årsag.
Du må i øvrigt undskylde, hvis tonen i mit svar på dit spørgsmål var lidt "her kommer jeg lige og mansplainer"-agtig. Det var ikke intentionen, men jeg er ingenlunde sikker på, jeg ramte den helt rent.

@askekammer Sådan synes jeg slet ikke det lød, bare interessant

-
@askekammer Sådan synes jeg slet ikke det lød, bare interessant

Godt. Det er nogle gange svært selv at vurdere.
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @tanyakaroli Altså jeg tror ikke nødvendigvis at hun er der fordi hun er forelsket i ham. Men jeg tror det er for hendes egen skyld fremfor at hun arbejder for nogen.
-
@MThaastrup @tanyakaroli Altså jeg tror ikke nødvendigvis at hun er der fordi hun er forelsket i ham. Men jeg tror det er for hendes egen skyld fremfor at hun arbejder for nogen.
@drgroftehauge Det kan sagtens være. I så fald er hun ret unhinged, som du siger

@MThaastrup -
@askekammer fedt, tak!
Den var den her, jeg faldt over, hvor snakken om Harp som et "foreign asset" dukkede op flere gange i diskussionen.
Rigtigt meget af samtalen her (og ved andre opslag) går også på, at hun er enten 1) han plejer/bleskifter eller 2) elskerinde.
Og for god ordens skyld: Der er naturligvis ikke skyggen af dokumentation for nogle af delene.
https://www.reddit.com/r/videos/comments/1vthbf1/trump_aide_natalie_harp_worked_at_white_house/
-
Den var den her, jeg faldt over, hvor snakken om Harp som et "foreign asset" dukkede op flere gange i diskussionen.
Rigtigt meget af samtalen her (og ved andre opslag) går også på, at hun er enten 1) han plejer/bleskifter eller 2) elskerinde.
Og for god ordens skyld: Der er naturligvis ikke skyggen af dokumentation for nogle af delene.
https://www.reddit.com/r/videos/comments/1vthbf1/trump_aide_natalie_harp_worked_at_white_house/
@askekammer Tak for deling, det ser sjovt ud!