Nu smelter Trump og Musk da totalt ned live på SoMe - beskyldninger om Epstein-files og hvad ved jeg
-
Nu smelter Trump og Musk da totalt ned live på SoMe - beskyldninger om Epstein-files og hvad ved jeg
-
-
@MThaastrup Og jeg har glemt at købe
...
-
@wannabemystiker Ikke nok popcorn i verden!
-
@MThaastrup Og jeg har glemt at købe
...
@tofticles I dag var ellers dagen - jeg har no kidding fået det leveret af BilkaToGo i morges
-
@tofticles I dag var ellers dagen - jeg har no kidding fået det leveret af BilkaToGo i morges
@MThaastrup Hahahaha
.
-
@MThaastrup det var vel bare et spørgsmål om tid. Hvad Musk så får ud af det, kan jeg ikke helt lure
-
@MThaastrup det var vel bare et spørgsmål om tid. Hvad Musk så får ud af det, kan jeg ikke helt lure
@klgn Han har skrevet om "Tid til et nyt parti og en tredje vej i midten for de 80 % af normale amerikaner", eller hvordan formuleringen nu var. Så. Det, formentlig.
-
@klgn Han har skrevet om "Tid til et nyt parti og en tredje vej i midten for de 80 % af normale amerikaner", eller hvordan formuleringen nu var. Så. Det, formentlig.
@MThaastrup Jah måske. Realismen I det projekt er vel bare ikke synderligt høj
-
@MThaastrup Jah måske. Realismen I det projekt er vel bare ikke synderligt høj
@klgn Nej da, men han har også fablet om selvkørende biler i mange år, kolonier på Mars og har et breeding kink om at befolk jorden med Elon-mænd (ja, kun drengebørn)
Virkelighedssans var vist aldrig hans stærke side. Lad dog endelig techbrofascisterne og MAGA-kulten bekæmpe hinanden
-
@MThaastrup Hvem får usa i skilsmissen?
-
@MThaastrup Hvem får usa i skilsmissen?
@mutter01 Ingen anelse
-
@mutter01 Ingen anelse
@MThaastrup Putin?