Jeg tørrer surkirsebær i solen.
-
-
@wannabemystiker Det gør du! Altså anvender verbet korrekt!
Hvad skal de tørrede kirsebær bruges til, hvis du ved det?
-
@wannabemystiker Det gør du! Altså anvender verbet korrekt!
Hvad skal de tørrede kirsebær bruges til, hvis du ved det?
@MThaastrup
Tak, Mette!I'm just doing an experiment with the last of the surkirsebær from our trær. I want to see if the taste becomes more intense/sweeter once they dry -- then I'll just eat them.

-
@wannabemystiker Det er tidligt. Her er mine surkirsebær stadig grønne.
-
@MThaastrup
Tak, Mette!I'm just doing an experiment with the last of the surkirsebær from our trær. I want to see if the taste becomes more intense/sweeter once they dry -- then I'll just eat them.

@wannabemystiker
Jeg får lyst til at plante kirsebær nu - selvom min have er for lille.Jeg kan sagtens svare på engelsk, men tænker at det gavner dig mere, hvis jeg ikke gør. Du kan ALTID bare spørge.
-
@wannabemystiker Det er tidligt. Her er mine surkirsebær stadig grønne.
@malte
Our springs have become quite hot and dry the last five or six years. So everything is ripening sooner, now. Not good.
-
@wannabemystiker
Jeg får lyst til at plante kirsebær nu - selvom min have er for lille.Jeg kan sagtens svare på engelsk, men tænker at det gavner dig mere, hvis jeg ikke gør. Du kan ALTID bare spørge.
@MThaastrup
No, please answer på dansk. I appreciate it!Here, they have dwarf cherry tree varieties that probably don't get over 2 meters tall. I would think there must be something similar back there.
-
@MThaastrup
No, please answer på dansk. I appreciate it!Here, they have dwarf cherry tree varieties that probably don't get over 2 meters tall. I would think there must be something similar back there.
@wannabemystiker de findes. Men min 9-årige datter har valgt, at vi har plantet et dværg-æbletræ (sorten Rosette) og en dværg-valnød, så min lille rækkehushave kan vist ikke rumme flere træer