🇩🇰 Breaking: Tøvejr forventes at smelte sne#dkmastodon #danish
-
Breaking: Tøvejr forventes at smelte sne
#dkmastodon #danish -
Breaking: Tøvejr forventes at smelte sne
#dkmastodon #danish@jonassmith fra #Herlev rapporteres det, at der vil gå flere dage, før sneen er væk.
-
@jonassmith fra #Herlev rapporteres det, at der vil gå flere dage, før sneen er væk.
@Chris @jonassmith Gladsaxe melder også at 20 cm sne ikke bare lige forsvinder ved lidt plusgrader
-
@jonassmith fra #Herlev rapporteres det, at der vil gå flere dage, før sneen er væk.
@Chris vi håber det bedste!

-
@Chris @jonassmith Gladsaxe melder også at 20 cm sne ikke bare lige forsvinder ved lidt plusgrader
-
@jonassmith @tanghus @Chris Gladsaxe! Kom ind, skifter: Don’t give up!
-
@anport @jonassmith @Chris Nu læner jeg mig bare tilbage og venter op resten forsvinder. Har gravet ca. 1 x 100 meter for at kunne komme ud med ladcyklen for et par uger siden.
-
@anport @jonassmith @tanghus @Chris melder også København stadig har masser af sne. Det er den kommunale cykelsti over Frederikssundsvej ved Brønshøj Torv jeg her til aften forsøgte mig med. #brønshøj
-
@anport @jonassmith @tanghus @Chris melder også København stadig har masser af sne. Det er den kommunale cykelsti over Frederikssundsvej ved Brønshøj Torv jeg her til aften forsøgte mig med. #brønshøj