Nu forsøgte jeg med en kommentar mere
-
@farvel-big-tech Nu forsøgte jeg med en kommentar mere i Boykot varer fra USA-gruppen på Facebook. Så må vi se hvor længe administratorerne lader den stå.
-
@farvel-big-tech Nu forsøgte jeg med en kommentar mere i Boykot varer fra USA-gruppen på Facebook. Så må vi se hvor længe administratorerne lader den stå.
Og billede der bliver vist, det er her. -
@tidemann Super gode forslag. Kendte ikke stremio - den har jeg nu installeret på min /e/os/ android -
@tidemann aahhhh.....det er ikke helt korrekt. Gmail er jo en hel mail konto. Hvor Thunderbird er en mail klient. Så mangler der stadig en mail konto. Jeg er da klar over at man på mobilen kan bruge Gmail som klient. BTW Pronton & Tuta har nogle gode gratis mail konties. Men på Tuta kommer man ikke til at bruge Thunderbird til noget. -
@tidemann aahhhh.....det er ikke helt korrekt. Gmail er jo en hel mail konto. Hvor Thunderbird er en mail klient. Så mangler der stadig en mail konto. Jeg er da klar over at man på mobilen kan bruge Gmail som klient. BTW Pronton & Tuta har nogle gode gratis mail konties. Men på Tuta kommer man ikke til at bruge Thunderbird til noget.@saint God pointe. Der er altid et eller andet, som ikke stemmer helt på de billeder.
På et tidspunkt vil jeg gerne forsøge at lave et nyt. Eller måske vi bare skal lave en samling i gruppen, hvor vi så kommenterer under dem? -
@tidemann Super gode forslag. Kendte ikke stremio - den har jeg nu installeret på min /e/os/ android@jeppe Er der nogen der har erfaringer med immich?
-
@jeppe Er der nogen der har erfaringer med immich?
-
@jeppe Er der nogen der har erfaringer med immich?
-
-
@tidemann jeg er også kun lige begyndt for alvor! Det er spændende, men også kompliceret