Jeg resonnerede lidt på hvad min oplevelse er med mastodon indtil videre.
-
Jeg resonnerede lidt på hvad min oplevelse er med mastodon indtil videre. Og så slog det mig at jeg på et tidspunkt næsten var hoppet fra igen - fordi jeg ikke fik alverdens notifikationer om indhold. Det er måske her der kan ligge en udfordring ift at få meta brugere over - det skal arbejde lidt mere for deres indhold. Men fedt er det alligevel. #danmarkskifter #nypåmastodon #dkmastodon
-
Jeg resonnerede lidt på hvad min oplevelse er med mastodon indtil videre. Og så slog det mig at jeg på et tidspunkt næsten var hoppet fra igen - fordi jeg ikke fik alverdens notifikationer om indhold. Det er måske her der kan ligge en udfordring ift at få meta brugere over - det skal arbejde lidt mere for deres indhold. Men fedt er det alligevel. #danmarkskifter #nypåmastodon #dkmastodon
@kkdk det er en tilvænning man skal igennem. At være vant til at få dopamin fixet pr automatik og så over til selv at opsøge/mærke efter hvad man har af interesse og så følge hashtags og personer
-
Men det er lidt som en råbe konkurrence.
I virkeligheden er det bedst hvis man bare sænker lydniveauet.
Og jeg kender mange i fødiverset som netop er glade for man ikke bliver råbt ad i tide og utide, men man kan snakke sammen stille og roligt og få de notifikationer man gerne vil, i stedet for dem andre gerne vil have man får.
For hvad er det meningsfulde indhold egentlig?
Min oplevelse er at der er langt mere betydningsfuldt indhold her.