Min #fredagsbog er IV.
-
Min #fredagsbog er IV.
Solvej Balles bøger er den perfekte størrelse til altid at ligge klar i tasken ved siden af computeren, og i går begyndte jeg på IV. Late to the party, men ikke mindre begejstret end de fleste andre læsere.
Det er vildt så forskellige bøgerne er. Glæder mig til resten. -
Min #fredagsbog er IV.
Solvej Balles bøger er den perfekte størrelse til altid at ligge klar i tasken ved siden af computeren, og i går begyndte jeg på IV. Late to the party, men ikke mindre begejstret end de fleste andre læsere.
Det er vildt så forskellige bøgerne er. Glæder mig til resten.@Koefoed Da jeg havde læst den første, kunne jeg ikke helt forestille mig, hvordan hun havde tænkt sig at skrive syv bind. Og stadig holde sig til 18. november. Men det lykkes bare!
-
@Koefoed Da jeg havde læst den første, kunne jeg ikke helt forestille mig, hvordan hun havde tænkt sig at skrive syv bind. Og stadig holde sig til 18. november. Men det lykkes bare!
@Camlarsch @Koefoed det er så vildt. Glæder mig til den sidst, som jeg sjældent har glædet mig til noget i en serie. Specielt fordi jeg var meget skeptisk i starten.. "hvem har brug for fem bind af Groundhog day?"
-
@Camlarsch @Koefoed det er så vildt. Glæder mig til den sidst, som jeg sjældent har glædet mig til noget i en serie. Specielt fordi jeg var meget skeptisk i starten.. "hvem har brug for fem bind af Groundhog day?"
-
@Camlarsch @for obs ikke spoile

-
@Camlarsch @for obs ikke spoile

-
@Camlarsch @for I know. Pludselig bliver man revet med, derfor indskød jeg lige en sætning.