Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Er der noget mere pisse-frustrerende end at forsøge at være omhyggelig, rettidig, grundig, informerende, kommunikativ og lave forslag og vejledninger til arbejdsgange, og så aldrig komme i mål med noget som helst fordi alting først skal godkendes af le...

Er der noget mere pisse-frustrerende end at forsøge at være omhyggelig, rettidig, grundig, informerende, kommunikativ og lave forslag og vejledninger til arbejdsgange, og så aldrig komme i mål med noget som helst fordi alting først skal godkendes af le...

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
17 Indlæg 8 Posters 2 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • S svedigtype@helvede.net

@mrmatten Jeg har så svært ved at være i det, jeg føler jeg har spændetrøje på, altså ...

mrmatten@expressional.socialM This user is from outside of this forum
    mrmatten@expressional.socialM This user is from outside of this forum
    mrmatten@expressional.social
    wrote sidst redigeret af

@svedigtype ja... Men det betyder, at du går op i det, hvilket som udgangspunkt er positivt 😊
    Jeg er endt i en "nu har jeg sendt den videre, ikke længere mit problem" tilstand..

S 1 Reply Last reply
    0

Er der noget mere pisse-frustrerende end at forsøge at være omhyggelig, rettidig, grundig, informerende, kommunikativ og lave forslag og vejledninger til arbejdsgange, og så aldrig komme i mål med noget som helst fordi alting først skal godkendes af ledere der har så forpulet mange opgaver at de aldrig har tid til at se det man har lavet igennem?!?

Jeg er ikke vred på lederne, men på omstændighederne og vilkårene!

I would like to RAGE 🤬!!

holsta@mastodon.artH This user is from outside of this forum
      holsta@mastodon.artH This user is from outside of this forum
      holsta@mastodon.art
      wrote sidst redigeret af

@svedigtype Jeg skal lige bede dig rulle initiativ først, inden du kan rage.

Jeg er desuden vred på lederne på dine vegne.

tofticles@helvede.netT 1 Reply Last reply
      0
      • holsta@mastodon.artH holsta@mastodon.art

@svedigtype Jeg skal lige bede dig rulle initiativ først, inden du kan rage.

Jeg er desuden vred på lederne på dine vegne.

tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
        tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
        tofticles@helvede.net
        wrote sidst redigeret af

@holsta Jeg sidder på den plads overfor @svedigtype og har også forberedt et par ting til mit initiativ - jeg er så som regel bare den sidste i rækkefølgen...

S 1 Reply Last reply
        0
        • mrmatten@expressional.socialM mrmatten@expressional.social

@svedigtype ja... Men det betyder, at du går op i det, hvilket som udgangspunkt er positivt 😊
          Jeg er endt i en "nu har jeg sendt den videre, ikke længere mit problem" tilstand..

S This user is from outside of this forum
          svedigtype@helvede.net
          wrote sidst redigeret af

@mrmatten Jeg prøver så hårdt på det, men jeg synes det er -så- svært at meget af det arbejde jeg laver, er usynligt fordi det aldrig kommer videre ...

Det er ikke engang fordi det bliver bedømt og afvist, det bliver bare ikke reviewet.

Så ingen udover den leder der ikke har tid til at kigge det igennem ved hvad jeg laver eller at jeg laver noget ...

Det er absurd svært for mig at være i.

1 Reply Last reply
          0

Er der noget mere pisse-frustrerende end at forsøge at være omhyggelig, rettidig, grundig, informerende, kommunikativ og lave forslag og vejledninger til arbejdsgange, og så aldrig komme i mål med noget som helst fordi alting først skal godkendes af ledere der har så forpulet mange opgaver at de aldrig har tid til at se det man har lavet igennem?!?

I would like to RAGE 🤬!!

folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
            folfdk@helvede.net
            wrote sidst redigeret af

@svedigtype

Ej men FOR FUCKS SAKE DA OGSÅ!!! ❗

Hvis det ikke kommer videre hvad er så pointen !?!

Altså, når de kaster penge efter dig, så skal det jo udnyttes at du laver et stykke arbejde!

Er der overhovedet noget du kan gøre?

Finpudse lidt på en af tingene og så gå hen til lederen og sige "du skal høre på lige i 5 minutter"?
            Eller et eller andet som hjælper processen?

Kæft jeg kan godt forstå det er frustrerende!

S 1 Reply Last reply
            0
            • tofticles@helvede.netT tofticles@helvede.net

@holsta Jeg sidder på den plads overfor @svedigtype og har også forberedt et par ting til mit initiativ - jeg er så som regel bare den sidste i rækkefølgen...

svedigtype@helvede.net
              wrote sidst redigeret af

@tofticles @holsta Jeg starter, men det er jo ikke ligefrem prangende ...

1 Reply Last reply
              0
              • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

@svedigtype

Ej men FOR FUCKS SAKE DA OGSÅ!!! ❗

Hvis det ikke kommer videre hvad er så pointen !?!

Altså, når de kaster penge efter dig, så skal det jo udnyttes at du laver et stykke arbejde!

Er der overhovedet noget du kan gøre?

Finpudse lidt på en af tingene og så gå hen til lederen og sige "du skal høre på lige i 5 minutter"?
                Eller et eller andet som hjælper processen?

Kæft jeg kan godt forstå det er frustrerende!

svedigtype@helvede.net
                wrote sidst redigeret af

@folfdk Jeg synes jeg har prøvet. Der sker bare forandringer hele tiden der gør, at man bliver kastet halvt tilbage mod start, eller bliver sat i fængsel.

Lige nu synes jeg virkelig jeg/vi (på min afdeling) arbejder under forhold og vilkår hvor vi alle bliver sat op til at fejle konstant.

Og det gør mig både frustreret på mine egne vegne, men også vred og ked af det på andres vegne (sygeplejersker, læger, mellemledere).

folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                0

@folfdk Jeg synes jeg har prøvet. Der sker bare forandringer hele tiden der gør, at man bliver kastet halvt tilbage mod start, eller bliver sat i fængsel.

Lige nu synes jeg virkelig jeg/vi (på min afdeling) arbejder under forhold og vilkår hvor vi alle bliver sat op til at fejle konstant.

Og det gør mig både frustreret på mine egne vegne, men også vred og ked af det på andres vegne (sygeplejersker, læger, mellemledere).

folfdk@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af

@svedigtype

Argh! Det lyder rimelig øv 🫤😟

Beklager at jeg prøver med gode råd som faktisk ikke hjælper

S 1 Reply Last reply
                  0
                  • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

@svedigtype

Argh! Det lyder rimelig øv 🫤😟

Beklager at jeg prøver med gode råd som faktisk ikke hjælper

svedigtype@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af

@folfdk Det gør ikke noget, dine bandeord og versaler får mig til at føle mig set og forstået ☺️

1 Reply Last reply
                    0

I would like to RAGE 🤬!!

camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
                      camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
                      camlarsch@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af

@svedigtype Jeg synes, du bare skal RAGE! 🐉🔥
                      Kan man ikke godt være sur på både system/vilkår og ledere?
                      De får trods alt lederlønninger for at være dem, der forvalter rammerne.

1 Reply Last reply
                      0

I would like to RAGE 🤬!!

trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
                        trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
                        trine_dk@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af

@svedigtype Kender! Jo fladere en virksomhedsstruktur, og jo færre mennesker i virksomheden, des kortere vej til udføredelen.
                        Det er i hvert fald min erfaring.

Nogle mennesker elsker bare at snakke emner til døde, helst i et eller andet mødelokale.

Det er stedet hvor al nytænkning går hen for at dø.

pms@cupoftea.socialP 1 Reply Last reply
                        0
                        • trine_dk@helvede.netT trine_dk@helvede.net

@svedigtype Kender! Jo fladere en virksomhedsstruktur, og jo færre mennesker i virksomheden, des kortere vej til udføredelen.
                          Det er i hvert fald min erfaring.

Nogle mennesker elsker bare at snakke emner til døde, helst i et eller andet mødelokale.

Det er stedet hvor al nytænkning går hen for at dø.

pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
                          pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
                          pms@cupoftea.social
                          wrote sidst redigeret af

@svedigtype @Trine_DK i går fik kollega og jeg en ide til kaffe og blev enige om lige at vente til januar med at udføre den så vi havde tid til at tænke os om. Jeg elsker at have manøvrerum, kort til beslutninger og mulighed for selv at prioritere.

S 1 Reply Last reply
                          0
                          • pms@cupoftea.socialP pms@cupoftea.social

@svedigtype @Trine_DK i går fik kollega og jeg en ide til kaffe og blev enige om lige at vente til januar med at udføre den så vi havde tid til at tænke os om. Jeg elsker at have manøvrerum, kort til beslutninger og mulighed for selv at prioritere.

svedigtype@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af

@pms @Trine_DK Jamen så enig!! Jeg har så mange tanker omkring hvorvidt jeg bare kan fungere særlig godt i en så stor, hierarkisk og politisk organisation som sundhedsvæsnet, altså 😖

Men samtidig så synes jeg også bare at det er så meningsfuldt at arbejde i sundhedsvænset, fordi man kan gøre så stor en forskel for nogle mennesker der virkelig har behov.

Jeg har så mange indre dilemmaer omkring mit arbejde 🥴

1 Reply Last reply
                            0
                            Svar
                            • Svar som emne
                            Login for at svare
                            • Ældste til nyeste
                            • Nyeste til ældste
                            • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.