I dag har jeg fordret #engodting (nemlig min nye surdej fra @infonauten , mange tak!)
-
I dag har jeg fordret #engodting (nemlig min nye surdej fra @infonauten , mange tak!)
Men hvad skal sådan en egentlig hedde?
Stem eller kom med et helt andet bud!
Der er selvfølgelig Surt fra den nordiske mytologi, som kommer med sit flammesværd og klasker Frej til Ragnarok (læs: ovnen).
(som jeg forstår det er Ragnarok sådan lidt ligesom padel er for mellemledere, bare gudernes version).
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@infonauten @folfdk @CarstenBoll “knead me like one of your French loaves”…
@SorenMRiis @infonauten @CarstenBoll

I knead loaves loaves
To fill my plateI need a new slice
Because the last I ateBut mama said
You can't hurry loaves
No, you just have to wait
She said: please knead it slowly
Let it proof in its own time
You can't hurry loaves
No, you just have to wait
You've got to trust, give it time
No matter how long it takesHow many stomach-aches
Must I stand
Before I find a loaf
To let me live again? -
@folfdk Sur-dario. Eller sur-Kaj. Uh der er så mange gode. Man går heller aldrig galt i byen med Bob. Måske som forkortelse for Boble.
-
@SorenMRiis @infonauten @folfdk
"Yes, I _am_ into *pain*" - baguette or fougasse?"
@CarstenBoll @SorenMRiis @infonauten @folfdk Dukkede engang op på kontoret med morgenbrød, velvidende at vores franske kollega var der, og udbrød dramatisk "I BRING THE PAIN!"

-
@CarstenBoll @SorenMRiis @infonauten @folfdk Dukkede engang op på kontoret med morgenbrød, velvidende at vores franske kollega var der, og udbrød dramatisk "I BRING THE PAIN!"

@saustrup @CarstenBoll @SorenMRiis @folfdk jeg husker den tegneserie, hvor Freak Brothers er i Frankrig og en af dem er meget forvirret over skiltene i supermarkederne. "Pain? Poison? [poisson, red] What kind of country is this?"
-
@saustrup @CarstenBoll @SorenMRiis @folfdk jeg husker den tegneserie, hvor Freak Brothers er i Frankrig og en af dem er meget forvirret over skiltene i supermarkederne. "Pain? Poison? [poisson, red] What kind of country is this?"
@infonauten @saustrup @CarstenBoll @SorenMRiis @folfdk You could say that a baguette up the rectum is a pain in the arse.
-

-
Hvor mange lagde mærke til at Jedrus er surdej stavet bagfra?

-

@folfdk ikke mig, men jeg studsede over navnet og tænkte lidt, men så blev jeg distraheret af noget andet (formegentlig resten af tråden
) -

@folfdk
Jeg gjorde ikke. Jeg overvejede til gengæld, om det var et eller andet Jesus-hint eller noget med rus ... men så kom jeg fra det. Både at stemme eller finde på noget godt. -
@folfdk ikke mig, men jeg studsede over navnet og tænkte lidt, men så blev jeg distraheret af noget andet (formegentlig resten af tråden
)Resten af tråden var også meget bedre end mit forlæg!