I dag har jeg set to stære på græsplænen.
-
Jeg var ikke nået til dit link endnu i min mastodon nyhedsstrøm!

Skal nok høre musik når jeg får mulighed for at bruge hørebøffer og være "væk fra mennesker"

@folfdk Det er selvfølgelig vigtigt at tage hensyn til omgivelserne

-
@kongputer @folfdk I må give dem et lyt, begge to. Undskyld youtube-link, jeg fandt dem ikke på Bandcamp:
https://music.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_lbSD_OWLsc0aWwULLwX6HRacny0jJXcKM
-
Det må tælle for #EnGodTing
Og i dag kunne jeg godt ønske mig du hjælper mig.
I løbet af dagen må du meget gerne se efter om der er en lille god ting du kunne tænke dig at dele

@folfdk Vi kørte over Sognefjellet i dag! Norsk højfjeld er noget af det smukkeste i verden, så det er for mig klart #EnGodTing!
-
Jeg håber faktor 50 klarede de værste solskoldninger og at du gik rigeligt med væske derude!

@folfdk Ingen forbrændinger! Jeg lå i solen i en halv times tid, og så rykkede jeg ind og tog en lur i skyggen af det krøllede hasseltræ
Og jeg havde da min iskaffe med

-
@folfdk Ingen forbrændinger! Jeg lå i solen i en halv times tid, og så rykkede jeg ind og tog en lur i skyggen af det krøllede hasseltræ
Og jeg havde da min iskaffe med

Ej, hvor lyder det dejligt!

-
@folfdk Vi kørte over Sognefjellet i dag! Norsk højfjeld er noget af det smukkeste i verden, så det er for mig klart #EnGodTing!
Det er svært at mærke storheden igennem skærmen, men jeg føler det næsten.
Fantastisk, og helt sikkert en god ting
-
@folfdk i hvert fald en opløftende oplevelse, men vel også #EnGodTing at få målt min #MetabolskAlder til 15 år yngre end jeg er ifølge min fødselsdag.
Ja, der er nogen der kan, det er altid dejligt når man får at vide det er den vej pilen peger

-
Det er svært at mærke storheden igennem skærmen, men jeg føler det næsten.
Fantastisk, og helt sikkert en god ting
@folfdk Højfjeld er nemlig ren storhed!
-
@folfdk Højfjeld er nemlig ren storhed!
@Camlarsch @folfdk Åh ja. Jeg kørte fra Bergen til Oslo over Hardangervidda for nogle år siden. Det var den smukkeste køretur jeg nogen sinde har været på.
Man kan ikke tage billeder af hvor stort det er, men her er et alligevel.
-
@Camlarsch @folfdk Åh ja. Jeg kørte fra Bergen til Oslo over Hardangervidda for nogle år siden. Det var den smukkeste køretur jeg nogen sinde har været på.
Man kan ikke tage billeder af hvor stort det er, men her er et alligevel.
-
Det må tælle for #EnGodTing
Og i dag kunne jeg godt ønske mig du hjælper mig.
I løbet af dagen må du meget gerne se efter om der er en lille god ting du kunne tænke dig at dele

@folfdk for 3 minutter siden startede min 3 uger lange sommerferie. Nu sætter jeg e-mail notifikationer på pause og går ud af kontoret.
-
@folfdk Ja, Tarantino har en sød tand for surf rock, og det kan høres på hans soundtracks
@kongputer -
@folfdk for 3 minutter siden startede min 3 uger lange sommerferie. Nu sætter jeg e-mail notifikationer på pause og går ud af kontoret.
@pms øj nyd ferien!