Jeg har en tand med gammel rodbehandling som jeg ikke havde råd til at få krone på for ~15 år siden.
-
wrote for 18 dage siden sidst redigeret af
Jeg har en tand med gammel rodbehandling som jeg ikke havde råd til at få krone på for ~15 år siden.
De sidste par år har der været problemer med den med betændelse for enden af roden. Min krop har ikke kunne bekæmpe det (nok fordi den i forvejen er på overarbejde med kroniske smerter). Der er ellers forsøgt en del forskellige løsninger både med penicilinkur og den er blevet renset op gennem roden og alt muligt.
-
De sidste par år har der været problemer med den med betændelse for enden af roden. Min krop har ikke kunne bekæmpe det (nok fordi den i forvejen er på overarbejde med kroniske smerter). Der er ellers forsøgt en del forskellige løsninger både med penicilinkur og den er blevet renset op gennem roden og alt muligt.
wrote for 18 dage siden sidst redigeret afI februar var jeg til tandlægen med smerter fordi betændelsen var blevet slem igen. Den 1/4 var jeg deroppe for at aftale en plan om tandudtræk og måske implantat, men fordi jeg skulle på ferie, fik jeg en tid d. 29/4.
På min ferie i England i sidste uge knækkede er stykke af den skrøbelige tand da jeg brugte tandtråd. Og jeg måtte semi-akut til tandlægen dagen efter fordi stykket sad i spænd mellem to tænder + generede tandkødet.
-
I februar var jeg til tandlægen med smerter fordi betændelsen var blevet slem igen. Den 1/4 var jeg deroppe for at aftale en plan om tandudtræk og måske implantat, men fordi jeg skulle på ferie, fik jeg en tid d. 29/4.
På min ferie i England i sidste uge knækkede er stykke af den skrøbelige tand da jeg brugte tandtråd. Og jeg måtte semi-akut til tandlægen dagen efter fordi stykket sad i spænd mellem to tænder + generede tandkødet.
wrote for 18 dage siden sidst redigeret afJeg har ringet og sendt en email til min tandlæge i mens jeg var i England, men kom ikke i kontakt.
Min nye plan var at tage hen til min tandlæge når de åbner på tirsdag og nægte at gå hjem før den var trukket ud.
I morges vågnede jeg så op med et større stykke af min tand i munden.
Nærmest hele bunden af den.Jeg fandt en tandlægevagt på Nørrebro og fik tid 3 timer senere.
Nu er jeg hjemme og har fået opereret tanden ud. Holy shit en omgang! -
Jeg har ringet og sendt en email til min tandlæge i mens jeg var i England, men kom ikke i kontakt.
Min nye plan var at tage hen til min tandlæge når de åbner på tirsdag og nægte at gå hjem før den var trukket ud.
I morges vågnede jeg så op med et større stykke af min tand i munden.
Nærmest hele bunden af den.Jeg fandt en tandlægevagt på Nørrebro og fik tid 3 timer senere.
Nu er jeg hjemme og har fået opereret tanden ud. Holy shit en omgang!wrote for 18 dage siden sidst redigeret af@IO åh nej, sikke en omgang - godt at den er ude nu
-
@IO åh nej, sikke en omgang - godt at den er ude nu
wrote for 18 dage siden sidst redigeret af@MThaastrup så vild en omgang! Det er en lettelse at have den ude