Trendforsker fortæller, at det er ved at være moderne og ligefrem et statussymbol at sidde med en bog og læse i det offentlige.
-
Trendforsker fortæller, at det er ved at være moderne og ligefrem et statussymbol at sidde med en bog og læse i det offentlige. Og der må jeg bare sige, at jeg er så foran det hele! Jeg har simpelthen siddet og læst i offentligheden i 35 år. Kæft, jeg er trendsætter på den lange bane, altså!
#FredagsBog #BogSnak -
Trendforsker fortæller, at det er ved at være moderne og ligefrem et statussymbol at sidde med en bog og læse i det offentlige. Og der må jeg bare sige, at jeg er så foran det hele! Jeg har simpelthen siddet og læst i offentligheden i 35 år. Kæft, jeg er trendsætter på den lange bane, altså!
#FredagsBog #BogSnak@IbenChristiane Woo! Jeg 'kender' en trendsetter! 🥳
-
@IbenChristiane Woo! Jeg 'kender' en trendsetter! 🥳
@tofticles ja se bare, hvor heldigt!
-
#FredagsBog #BogSnak@IbenChristiane Jeg er også trendsætter, så. Eller bare gammel....
-
@IbenChristiane Jeg er også trendsætter, så. Eller bare gammel....
@hunspirillen @IbenChristiane Jeg har også trendsat hele sommeren
-
@hunspirillen @IbenChristiane Jeg har også trendsat hele sommeren
@jwcph @hunspirillen Uh, vi er så seje, os!
-
@jwcph @hunspirillen Uh, vi er så seje, os!
@IbenChristiane @hunspirillen vi er fucking influencere!