Ingen går ud og makker i garagen med hammer og maskinsav før 7 på en lørdag morgen.
-
Ingen går ud og makker i garagen med hammer og maskinsav før 7 på en lørdag morgen. Tænker man. Men jo! Jo, det gør vores bag-nabo. Men så kom jeg da op og får nu tidlig morgenkaffe, og det har da sin charme. Sikken lang lørdag!
-
Ingen går ud og makker i garagen med hammer og maskinsav før 7 på en lørdag morgen. Tænker man. Men jo! Jo, det gør vores bag-nabo. Men så kom jeg da op og får nu tidlig morgenkaffe, og det har da sin charme. Sikken lang lørdag!
@IbenChristiane vild nok energi. Hvordan bekæmper man den slags? Hævn eller.... det værste af alt... en samtale?
-
@IbenChristiane vild nok energi. Hvordan bekæmper man den slags? Hævn eller.... det værste af alt... en samtale?
@CarstenBoll jeg lå og overvejede at BRØLE ud ad vinduet, at klokken for fanden kun har syv. Men så stod jeg bare op og lavede kaffe, helt fredsommeligt.
Jeg var jo vågen. Og to be fair, er det sjældent; det er ikke sådan noget hver weekend-noget, så jeg håber, der fx er stille i morgen. -
@IbenChristiane man larmer ikke før kl. 9. Er den nabo vokset op i en jordhule
? -
@IbenChristiane man larmer ikke før kl. 9. Er den nabo vokset op i en jordhule
?@MThaastrup vi kender dem ikke særligt godt, men min overordnede indtryk baseret på *meget* lidt er ikke så positivt. Men måske er der en deadline, jeg ikke kender til, en bydende nødvendighed som får dem i gang uden at kunne andet. Og hvis det kun lige er en enkelt gang, så går det jo.
-
@MThaastrup vi kender dem ikke særligt godt, men min overordnede indtryk baseret på *meget* lidt er ikke så positivt. Men måske er der en deadline, jeg ikke kender til, en bydende nødvendighed som får dem i gang uden at kunne andet. Og hvis det kun lige er en enkelt gang, så går det jo.
@IbenChristiane Det har du ret i.