H-fucking-ørt!
-
@Jesper_Buhl Det er simpelthen så vildt med de mennesker der ...
Jeg tænker der kan være en bonus ved at de flytter ud af landet; det vil sikkert mindske Danmarks CO2-udledning en hel del ...
Good fucking riddance, altså. Det er så absurd hvor ondt de har af sig selv.
-
B bogwitch@social.data.coop shared this topic
-
@Jesper_Buhl Uh hvor er det en god lille artikel. Tak for at dele

-
T tofticles@helvede.net shared this topic
-
Der bliver skudt med skarpt!
"Danmark er rigt, fordi Erling Daell på et tidspunkt fik den geniale idé at åbne et byggemarked med varer af særlig dårlig kvalitet."
-
Der bliver skudt med skarpt!
"Danmark er rigt, fordi Erling Daell på et tidspunkt fik den geniale idé at åbne et byggemarked med varer af særlig dårlig kvalitet."
@folfdk ja, han nærmer sig på herligste vis det perfide

-
@folfdk ja, han nærmer sig på herligste vis det perfide

@Jesper_Buhl @folfdk Også når han følger op med at det slet ikke var Erling Daell selv.. og heller ikke hans far, som han arvede lortet af.
-
@Jesper_Buhl @folfdk Også når han følger op med at det slet ikke var Erling Daell selv.. og heller ikke hans far, som han arvede lortet af.
@tofticles @folfdk virkelig en fin undergravelse af argumentet om, at de rige har fortjent deres ekstreme rigdom

-
@Jesper_Buhl Uh hvor er det en god lille artikel. Tak for at dele

@BogWitch mig en fornøjelse. Information er virkelig den mindst ringe

-
@Jesper_Buhl Det er simpelthen så vildt med de mennesker der ...
Jeg tænker der kan være en bonus ved at de flytter ud af landet; det vil sikkert mindske Danmarks CO2-udledning en hel del ...
Good fucking riddance, altså. Det er så absurd hvor ondt de har af sig selv.
@svedigtype det er helt vildt! Sikke en klynken. Og hvis Harald Skrald lukker i Danmark (hvad det ikke gør, for det er nærmest umuligt at flytte en detailkæde til et andet land, hvor andre har taget markedet), så vil andre butikker fylde hullet i markedet. Vi kommer ikke til at undvære arbejdspladser og dårligt værktøj.
-
@BogWitch mig en fornøjelse. Information er virkelig den mindst ringe

@Jesper_Buhl @BogWitch Det trængte jeg til at læse, tak!
Jeg hørte radioavisen i går ved middagstid, og måtte slukke mens jeg hvæsede noget i retning af “at de vil være bekendt at sige det højt og offentligt” og så en masse mindre pæne ord. -
@Jesper_Buhl Beskatning af de rige er som et kondom - hvis nogen siger det ikke er nødvendigt, så er det HELT SIKKERT! nødvendigt...
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic