En jetjager ræser rundt i luften over Bornholm.
-
En jetjager ræser rundt i luften over Bornholm. Hold kæft de larmer de nye. Og her antager jeg at det er en F35 og ikke en MIG.
Jeg voksede op med F16 ræsende ud mod Østersøen og er vant til lyden af en meget lavtflyvende jetjager i fuld fart. Den her larmer *meget* mere. Hvorfor larmer de egentlig? Luftmodstand?
Jeg er iø lige gået forbi stram kurs’ telt hvor RP var. Der var mange teen drenge også. Talk to your boys! #folkeKoefoed
-
En jetjager ræser rundt i luften over Bornholm. Hold kæft de larmer de nye. Og her antager jeg at det er en F35 og ikke en MIG.
Jeg voksede op med F16 ræsende ud mod Østersøen og er vant til lyden af en meget lavtflyvende jetjager i fuld fart. Den her larmer *meget* mere. Hvorfor larmer de egentlig? Luftmodstand?
Jeg er iø lige gået forbi stram kurs’ telt hvor RP var. Der var mange teen drenge også. Talk to your boys! #folkeKoefoed
@Koefoed Jeg så godt, han havde et telt... Og altså...
Det eneste gode den mand har gjort, var det år han forsøgte at gå til Allinge men for vild på Hammeren.
Jeg har et par gange mødt ham i sociale sammenhænge. Og du kan næsten forestille dig, hvad jeg har syntes om ham.
-
@Koefoed jeg *tror*, at de nye #jagerfly F35 larmer mere, fordi de har kraftigere motorer; de larmer også voldsomt, når de begynder at rulle på startbanen, inden der begynder at være luftmodstand, friktion.
Og de fly kan vi bare kaste i havnen, hvis den nuværende præsident i USA ser sig sure på os, f.eks. hvis vi ikke vil forære Grønland væk, for de kan bare slukke for software til flyene. -
@Koefoed jeg *tror*, at de nye #jagerfly F35 larmer mere, fordi de har kraftigere motorer; de larmer også voldsomt, når de begynder at rulle på startbanen, inden der begynder at være luftmodstand, friktion.
Og de fly kan vi bare kaste i havnen, hvis den nuværende præsident i USA ser sig sure på os, f.eks. hvis vi ikke vil forære Grønland væk, for de kan bare slukke for software til flyene.@Chris ift software: I know. Det er helt bizart.
-
@Chris ift software: I know. Det er helt bizart.
-