Fuldt telt og mere til ifbm samtale mellem Sune Gylling Æbelø og Indre Mission.
-
Fuldt telt og mere til ifbm samtale mellem Sune Gylling Æbelø og Indre Mission. Den starter kl 16.30 og der var tydeligvis andre end mig, der har spottet, at det sikkert bliver interessant uden at blive blodigt. (Opdateret med screenshot af programomtalen) #folkeKoefoed
-
Fuldt telt og mere til ifbm samtale mellem Sune Gylling Æbelø og Indre Mission. Den starter kl 16.30 og der var tydeligvis andre end mig, der har spottet, at det sikkert bliver interessant uden at blive blodigt. (Opdateret med screenshot af programomtalen) #folkeKoefoed
@Koefoed Kan man følge den debat online?
-
@Koefoed Kan man følge den debat online?
@davsebamse Det tror jeg ikke.
-
>min parafrase af hvad Sune har sagt. Ikke ordret: Det er jo ikke godt nok, at man kan blive tålt. Det er jo ikke godt nok, hvis rådgivningen stadig har som udgangspunkt at man skal tåles eller rummes, ikke at man skal elske og elskes.
Sune brugte ordet “tålt”
Frede sagde roligt, at det jo ikke var det ord, han havde brugt, men “kan rummes”
Havde det været en debat og ikke en samtale burde moderatoren (der også er fra IM) have spurgt: hvad er forskellen på at tåle og at rumme? #folkeKoefoed -
>min parafrase af hvad Sune har sagt. Ikke ordret: Det er jo ikke godt nok, at man kan blive tålt. Det er jo ikke godt nok, hvis rådgivningen stadig har som udgangspunkt at man skal tåles eller rummes, ikke at man skal elske og elskes.
Sune brugte ordet “tålt”
Frede sagde roligt, at det jo ikke var det ord, han havde brugt, men “kan rummes”
Havde det været en debat og ikke en samtale burde moderatoren (der også er fra IM) have spurgt: hvad er forskellen på at tåle og at rumme? #folkeKoefoed@Koefoed Det svarer vist til, hvordan en homoseksuel bekendt for nogle år siden forklarede forskellen mellem "tolerance" og "accept".
-
@Koefoed Det svarer vist til, hvordan en homoseksuel bekendt for nogle år siden forklarede forskellen mellem "tolerance" og "accept".
@wolf Ja det er ikke fjollet. Men jeg gad godt at have ham til at forklare den forskel. Hvorfor er “tålt” lidt en fornærmelse mens “rummet” ikke er?
Men det er en meget stille og rolig samtale med respekt for hinanden uden at tro at man kan blive enig.
-
Sune brugte ordet “tålt”
Havde det været en debat og ikke en samtale burde moderatoren (der også er fra IM) have spurgt: hvad er forskellen på at tåle og at rumme? #folkeKoefoed>jeg har den store jahat på, men det er virkelig vanskeligt for mig at forstå IMs forhold til religion og biblen, og måden at snakke om det på. #folkeKoefoed
-
>jeg har den store jahat på, men det er virkelig vanskeligt for mig at forstå IMs forhold til religion og biblen, og måden at snakke om det på. #folkeKoefoed
>virkelig god samtale! Den kommer jeg til at tænke over længe. Der var heller ikke ret mange der gik undervejs. #folkeKoefoed