Kommer denne gang overhovedet ikke drikkevaremæssigt forberedt til turen hjem til ååårhus.
-
Kommer denne gang overhovedet ikke drikkevaremæssigt forberedt til turen hjem til ååårhus. Har madpakke og en flaske vand, men havde glemt at på snegletog (jeg sparede ca 350kr) er der med sikkerhed ikke kaffemenneske med. Det går med andre ord op og ned i showbizz.
-
Kommer denne gang overhovedet ikke drikkevaremæssigt forberedt til turen hjem til ååårhus. Har madpakke og en flaske vand, men havde glemt at på snegletog (jeg sparede ca 350kr) er der med sikkerhed ikke kaffemenneske med. Det går med andre ord op og ned i showbizz.
@Koefoed God tur!
Den dag, hvor jeg har mindre end fem* apps til at få den billigste pris på billetter til DSB samt finde ud af hvilke nye fantasifulde indslag de har med hvor tog er placeret på perroner... er ikke i dag.
* Rejseplan, Rejsebillet, Rejsekort, MitTog og DSB app
-
@Koefoed God tur!
Den dag, hvor jeg har mindre end fem* apps til at få den billigste pris på billetter til DSB samt finde ud af hvilke nye fantasifulde indslag de har med hvor tog er placeret på perroner... er ikke i dag.
* Rejseplan, Rejsebillet, Rejsekort, MitTog og DSB app
@tofticles ja det er vældig omfattende lige pludselig. Jeg har heldigvis kompleksitetsreduceret og bruger kun rejsekort til lokale rejser og kun dsb til de lange. Og så handler det om at finde en brugbar afgang ift tid/pris.
Men man kommer ikke uden om Mit Tog til at holde øje med, om man lige skal tage et tidligere tilslutningstog fra (i mit tilfælde) Ørestad. Det skal man i øvrigt næsten altid. -
@tofticles ja det er vældig omfattende lige pludselig. Jeg har heldigvis kompleksitetsreduceret og bruger kun rejsekort til lokale rejser og kun dsb til de lange. Og så handler det om at finde en brugbar afgang ift tid/pris.
Men man kommer ikke uden om Mit Tog til at holde øje med, om man lige skal tage et tidligere tilslutningstog fra (i mit tilfælde) Ørestad. Det skal man i øvrigt næsten altid.@Koefoed Jeg har pendlerkort Odense-Århus og så er vi ret tit på eventyr på Sjælland med Tog/bus...
-
>det er i øvrigt et IC4 og der er ikke meget positivt at sige om det tog, bortset fra sæderne.
-
>det er i øvrigt et IC4 og der er ikke meget positivt at sige om det tog, bortset fra sæderne.
@Koefoed Jeg kan heller ikke lide sæderne. Det eneste gode jeg har at sige om ic4 er at de i de mange tilfælde trods alt gennemfører turen og bringer mig fra a til b.
-
@Koefoed Jeg kan heller ikke lide sæderne. Det eneste gode jeg har at sige om ic4 er at de i de mange tilfælde trods alt gennemfører turen og bringer mig fra a til b.
@hunspirillen ja de har fået luget de helt defekte ud. Da de først blev sat på skinnerne gik rejsen i stå på de fleste af de afgange, jeg var med. Så da jeg havde prøvet det nogle gange holdt jeg op med at rejse på de afgange, hvor det var IC4. Man kunne overhovedet ikke regne med det.