At køre gennem det danske landlige landskab er som at køre igennem min telefonbog: alle hedder jo det samme som en lokation, hvis ikke de hedder -sen.
-
At køre gennem det danske landlige landskab er som at køre igennem min telefonbog: alle hedder jo det samme som en lokation, hvis ikke de hedder -sen.
Klejs, Bjerre, Barrit, Ørum, Halskov, Basballe, Ustrup, Astrup, Dallerup, osv. -
Klejs, Bjerre, Barrit, Ørum, Halskov, Basballe, Ustrup, Astrup, Dallerup, osv.@Koefoed hej
-
Klejs, Bjerre, Barrit, Ørum, Halskov, Basballe, Ustrup, Astrup, Dallerup, osv.@Koefoed jeg gik i Barrit Skole et par år som barn. Nabobyen var Boring, det morede vi os meget over
-
@svuorela Stolborg, også en landsby?
-
@svuorela Stolborg, også en landsby?
@Koefoed det har jeg faktisk ikke nærstuderet. Jeg har også kun heddet det i 7 år.
-
@Koefoed jeg gik i Barrit Skole et par år som barn. Nabobyen var Boring, det morede vi os meget over
@tanyakaroli ja det er mange sjove navne. I Tyskland for nogle år siden (Harzen) boede vi i Sorge hvis naboby var Elend.
-
@Koefoed det har jeg faktisk ikke nærstuderet. Jeg har også kun heddet det i 7 år.
@svuorela tysk by, Stolburg.
-
@tanyakaroli ja det er mange sjove navne. I Tyskland for nogle år siden (Harzen) boede vi i Sorge hvis naboby var Elend.
@Koefoed ha, det lyder tungt (men var det forhåbentlig ikke).
-
@Koefoed ha, det lyder tungt (men var det forhåbentlig ikke).
@tanyakaroli ikke mens vi var der i hvert fald.