Jeg er egentlig ok med at plastlåg sidder fast på flasken.
-
Jeg er egentlig ok med at plastlåg sidder fast på flasken. Måske det giver færre låg smidt hid og did. Det er bare træls at det er sværere at skrue låget rigtigt på og at vandet derfor lækker selvom man tror man har skruet låget på
-
Jeg er egentlig ok med at plastlåg sidder fast på flasken. Måske det giver færre låg smidt hid og did. Det er bare træls at det er sværere at skrue låget rigtigt på og at vandet derfor lækker selvom man tror man har skruet låget på
@tryberg producenterne har glemt at innovere på det låg. I stedet har de gjort som de plejer, men nu med fastlåst. Det er dumt.
-
@tryberg producenterne har glemt at innovere på det låg. I stedet har de gjort som de plejer, men nu med fastlåst. Det er dumt.
@Koefoed ja det kunne være skønt med en løsning så man ikke har en rygsæk fyldt med vand
-
@Koefoed ja det kunne være skønt med en løsning så man ikke har en rygsæk fyldt med vand
@tryberg min løsning er min egen vandflaske. Men har man glemt den er det jo lige vidt.
-
@tryberg min løsning er min egen vandflaske. Men har man glemt den er det jo lige vidt.
@Koefoed ja det er klart en bedre og mere bæredygtig løsning
-
@Koefoed ja det er klart en bedre og mere bæredygtig løsning
@tryberg jeg er glad for min fra Retap (men kom ikke boblevand i den for så popper låget af)
-
@tryberg i foråret var jeg udenfor EU et sted hvor jeg ikke drak postevandet. Jeg fik derfor brugt en del skruelåg der kommer løst. Jeg havde næsten glemt hvor nemt det var en gang
Nogle gange tænker man om de er så dårligt designet som "malicious compliance" a la cookie popups vi har på web nu.