Så er mit interview under Verden Forsøgt Forklaret kommet ud:
-
“Trusselsbreve og terrormanifester: Hvad ordvalget afslører”
https://youtu.be/WqODChT7TSg?si=ddvXr2Uk8CiKsLe2(Jeg opdagede det kun fordi en - mig ubekendt - mand har skrevet en hademail til mig om det. Han viser sig at være ravende antisemit, racist og kvindehader, sååh …)
Hvis I vil læse med, skriver han sådan:
“Sikke da en klam so. Uanset hvad man i forvejen er, vil det ifølge den sæk kun ende i fanatisme og had.
Og det er kun hvide mænd, hun igen og igen fremhæver som sådanne.
Mens hun fremhæver muslimer og andre grupper som ofrene.
Ikke noget at sige til, at politiet, folketingspolitikerne og regeringen med giftspredning fra sådan en pulverheks får et større og større had til befolkningen.
Jeg synes mere, hun minder om en tidligere Antifa, der nu har stukket sit ivrige sugerør ned i Københavns Universitets lommer og dér dyrker sit had til Danmark.”
-
“Sikke da en klam so. Uanset hvad man i forvejen er, vil det ifølge den sæk kun ende i fanatisme og had.
Ikke noget at sige til, at politiet, folketingspolitikerne og regeringen med giftspredning fra sådan en pulverheks får et større og større had til befolkningen.
Jeg synes mere, hun minder om en tidligere Antifa, der nu har stukket sit ivrige sugerør ned i Københavns Universitets lommer og dér dyrker sit had til Danmark.”
@tanyakaroli Man får jo næsten lyst til at sende den tilbage, rettet som en skoleopgave, så vedkommende lige kan få styr på grammatikken
.
-
Han skriver i øvrigt i eget navn og vil sikkert gerne have opmærksomhed. Det skal vi ikke give ham, men jeg kan fortælle så meget som at han er/har været formand for partiet Danmark Først. Ikke så svært at regne ud hvad han er for en type …
-
@tanyakaroli Man får jo næsten lyst til at sende den tilbage, rettet som en skoleopgave, så vedkommende lige kan få styr på grammatikken
.
@tofticles Det er sådan set grammatisk korrekt, bare ucharmerende
️
-
@tofticles Det er sådan set grammatisk korrekt, bare ucharmerende
️
@tanyakaroli
Men ligger det indenfor dit forskningsfelt? Er det brugbart?(suk)
@tofticles -
S simonjust@mstdn.dk shared this topic
-
Han skriver i øvrigt i eget navn og vil sikkert gerne have opmærksomhed. Det skal vi ikke give ham, men jeg kan fortælle så meget som at han er/har været formand for partiet Danmark Først. Ikke så svært at regne ud hvad han er for en type …
@tanyakaroli Det er også altid godt at stoppe op og tænke over hvilken type person, der vil have noget imod anti-fascister.
-
@tanyakaroli Det er også altid godt at stoppe op og tænke over hvilken type person, der vil have noget imod anti-fascister.
@trezzer ja, jeg føler også jeg har placeret mig på den rigtige side af det her
-
@tanyakaroli Hvor helt igennem træls, at du skal lægge øjne til sådan noget!
-
@tanyakaroli Hvor helt igennem træls, at du skal lægge øjne til sådan noget!
@Camlarsch ja, det er faktisk ikke specielt rart at se i min indbakke. Det kræver en aktiv indsats at se det sjove i det.
-
@tanyakaroli husk at orientere din leder og din TR.
-
Men hvorfor skriver han en email til dig i 3. person? Er det en kopi af en kommentar som han ikke kan holde ud at du slet ikke får set og derfor sender direkte?
Og
Det her er det beste eksempel på “microgonadeenergi” (small dick energy på biologsk, jeg kender ikke det danske udtryk) jeg har set siden i fredags.
-
@tanyakaroli har du haft fat i nogen fra jura eller forskningsstøtte ift at håndtere det?
-
https://youtu.be/WqODChT7TSg?si=ddvXr2Uk8CiKsLe2(Jeg opdagede det kun fordi en - mig ubekendt - mand har skrevet en hademail til mig om det. Han viser sig at være ravende antisemit, racist og kvindehader, sååh …)
@tanyakaroli
Har lige fået set hele interviewet.Elsker din udgangsbøn.
Super spænden. Mindre data grundlag end jeg forventede.
Og forstår også hvorfor der skulle fest i furieerne. 🥳
-
Men hvorfor skriver han en email til dig i 3. person? Er det en kopi af en kommentar som han ikke kan holde ud at du slet ikke får set og derfor sender direkte?
Og
Det her er det beste eksempel på “microgonadeenergi” (small dick energy på biologsk, jeg kender ikke det danske udtryk) jeg har set siden i fredags.
@pms Mikrogonadeenergi er helt vidunderligt på dansk også, tak for det!
Jeg aner ikke hvorfor han skriver sådan? Måske har han prøvet på YouTube, og så blev der fjernet? Helt normal er han jo ikke, så man kan vel heller ikke vente normal opførsel … -
@tanyakaroli husk at orientere din leder og din TR.
@Koefoed tak, Lone, jeg var faktisk lidt i tvivl om jeg kunne tillade mig det med så lidt, men det har jeg gjort nu
-
@tanyakaroli har du haft fat i nogen fra jura eller forskningsstøtte ift at håndtere det?
@tryberg nej, men jeg tror heller ikke de ville gøre noget. Det ligger inden for ytringsfriheden, for der er hverken tale om en trussel eller om hadtale.
-
S suneauken@mastodon.world shared this topic
-
@tanyakaroli
Har lige fået set hele interviewet.Elsker din udgangsbøn.
Super spænden. Mindre data grundlag end jeg forventede.
Og forstår også hvorfor der skulle fest i furieerne. 🥳
@alf149 ja, det er svært at få adgang til data, desværre.
Fedt at du synes det er spændende! Det gør jeg (selvsagt) også -
@Koefoed tak, Lone, jeg var faktisk lidt i tvivl om jeg kunne tillade mig det med så lidt, men det har jeg gjort nu
@tanyakaroli godt. De ved ikke hvad der sker hvis ikke man siger det. Og du er blevet verbalt overfaldet pba at passe dit arbejde.
-
@tanyakaroli Meget interessant interview! Jeg tænker at I ville kunne træne en sprogmodel til at genkende og karakterisere trusler og evt. koble dem sammen med lovgivning og retsafgørelser. Det kunne være et nyttigt redskab for politi og vagtcentral. Man kan forestille sig at modtageren af en trussel i reeltid kan fortælle den der truer om at det du her siger er straftbart iflg. osv. og der er faldet dom osv. osv.
-
A anderslund@expressional.social shared this topic
-
@tanyakaroli Meget interessant interview! Jeg tænker at I ville kunne træne en sprogmodel til at genkende og karakterisere trusler og evt. koble dem sammen med lovgivning og retsafgørelser. Det kunne være et nyttigt redskab for politi og vagtcentral. Man kan forestille sig at modtageren af en trussel i reeltid kan fortælle den der truer om at det du her siger er straftbart iflg. osv. og der er faldet dom osv. osv.
@mok0 der er folk fra Datalogisk Institut der prøver netop det pba. vores datasæt. Det er ikke en del af mine kompetencer