Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hvis du har en smart-ring, hvilken har du så og er du glad for den (og hvorfor)?

Hvis du har en smart-ring, hvilken har du så og er du glad for den (og hvorfor)?

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
12 Indlæg 5 Posters 4 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • turegjorup@phpc.socialT turegjorup@phpc.social

@Koefoed har set du spørger til ring, ikke ur, men: jeg har et Scanwatch 2: https://www.withings.com/eu/en/scanwatch-2 det er et klassisk, pænt(ish) ur med visere, med et lille display og indbygget fitness tracker. Puls, søvn, aktivitets tracking osv er gratis. For 89/md får man nogen premium funktioner oveni. Det holder ca. 15-20 dage på en opladning. Jeg får få, udvalgte notifikationer på uret, det styrer man selv. Ønsker man noget mere diskret end standard smartwatch er det et godt bud.

koefoed@helvede.netK This user is from outside of this forum
    koefoed@helvede.net
    wrote sidst redigeret af

@turegjorup jeg synes Apples er så grimme så måske skal jeg lige kigge på dit. Tak.

bonescarab@helvede.netB 1 Reply Last reply
    0
    • koefoed@helvede.netK koefoed@helvede.net

@turegjorup jeg synes Apples er så grimme så måske skal jeg lige kigge på dit. Tak.

bonescarab@helvede.netB This user is from outside of this forum
      bonescarab@helvede.netB This user is from outside of this forum
      bonescarab@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

@Koefoed @turegjorup jeg har et Withings ScanWatch Light som jeg er ret glad for. Jeg vil dog sige at søvn-trackingen ikke er den bedste.

1 Reply Last reply
      0

Hvis du har en smart-ring, hvilken har du så og er du glad for den (og hvorfor)?
        Oura er tydeligvis markedsførende men koster også 50kr/mnd i abo, og det er alligevel en del for at kende sin puls, osv.
        (Og hvorfor er de så grimme? Hvad er der nu i vejen med sterlingsølv og cocktailringe?!)

holsta@mastodon.artH This user is from outside of this forum
        holsta@mastodon.artH This user is from outside of this forum
        holsta@mastodon.art
        wrote sidst redigeret af

@Koefoed Jeg så et billede hvor nogens ring sad fast og der var tydelig misfarvning i fingeren. Ringen var opsvulmet pga defekte batterier.

koefoed@helvede.netK 1 Reply Last reply
        0
        • holsta@mastodon.artH holsta@mastodon.art

@Koefoed Jeg så et billede hvor nogens ring sad fast og der var tydelig misfarvning i fingeren. Ringen var opsvulmet pga defekte batterier.

koefoed@helvede.net
          wrote sidst redigeret af

@holsta åh det er også noget lort. Tak for info selvom jeg ikke bad om det.
          Men jeg må formode at det er som med andre batterier at det ikke kommer pludseligt men over noget tid, så hvis man holder lidt øje så opdager man det inden den sidder fast.

1 Reply Last reply
          0

Oura er tydeligvis markedsførende men koster også 50kr/mnd i abo, og det er alligevel en del for at kende sin puls, osv.
            (Og hvorfor er de så grimme? Hvad er der nu i vejen med sterlingsølv og cocktailringe?!)

koefoed@helvede.net
            wrote sidst redigeret af

>nu har jeg købt prøvesæt til både Ultrahuman og Oura (plastikkopier man går med i 1-2 døgn for at finde den rigtige størrelse) og så ser vi hvad jeg synes på cirka tirsdag.
            CircularXYZ ser også god ud, men det er en nyere kickstarter og de har været forsinket i leveringen til backers.

Ved slet ikke om jeg vil have en, men måske.

l3asmr@helvede.netL 1 Reply Last reply
            0

>nu har jeg købt prøvesæt til både Ultrahuman og Oura (plastikkopier man går med i 1-2 døgn for at finde den rigtige størrelse) og så ser vi hvad jeg synes på cirka tirsdag.
              CircularXYZ ser også god ud, men det er en nyere kickstarter og de har været forsinket i leveringen til backers.

Ved slet ikke om jeg vil have en, men måske.

l3asmr@helvede.netL This user is from outside of this forum
              l3asmr@helvede.net
              wrote sidst redigeret af

@Koefoed Hvad er pointen med at have en? Hvorfor vil man overhovedet tracke sin puls? Nej, jeg forstår heller ikke smartwatches … jeg kan se pointen med pulsuret *under* træning, men forstår ikke helt at det er et døgnrytmebehov?

koefoed@helvede.netK 1 Reply Last reply
              0
              • l3asmr@helvede.netL l3asmr@helvede.net

@Koefoed Hvad er pointen med at have en? Hvorfor vil man overhovedet tracke sin puls? Nej, jeg forstår heller ikke smartwatches … jeg kan se pointen med pulsuret *under* træning, men forstår ikke helt at det er et døgnrytmebehov?

koefoed@helvede.net
                wrote sidst redigeret af

@l3ASMR det lyder ikke som om at du har et behov, men andre kan måske godt enten have et konkret behov for pulstracking (og hvad dimserne nu ellers kan), eller være nysgerrige på hvordan deres krop egentlig har det målt i tal, evt ifbm forandringer som fx overgangsalder der fucker med alting for mange mennesker.
                Det agter jeg ikke at stille mig til dommer over. I mit tilfælde gav det mening at dele min proces nu jeg havde stillet spørgsmålet.

l3asmr@helvede.netL 1 Reply Last reply
                0

@l3ASMR det lyder ikke som om at du har et behov, men andre kan måske godt enten have et konkret behov for pulstracking (og hvad dimserne nu ellers kan), eller være nysgerrige på hvordan deres krop egentlig har det målt i tal, evt ifbm forandringer som fx overgangsalder der fucker med alting for mange mennesker.
                  Det agter jeg ikke at stille mig til dommer over. I mit tilfælde gav det mening at dele min proces nu jeg havde stillet spørgsmålet.

l3asmr@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af

@Koefoed jeg beklager hvis det lød som en kritik eller fordømmelse, jeg har selvfølgelig ikke en holdning til andres behov for at tracke puls og andre biometriske data. Min undren skulle blot udtrykke et ‘går jeg glip af noget her?’.

koefoed@helvede.netK 2 Replies Last reply
                  0

@Koefoed jeg beklager hvis det lød som en kritik eller fordømmelse, jeg har selvfølgelig ikke en holdning til andres behov for at tracke puls og andre biometriske data. Min undren skulle blot udtrykke et ‘går jeg glip af noget her?’.

koefoed@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af

@l3ASMR jeg blev først selv interesseret da min krop fik en slags eget liv nogle gange. Så nu tænker jeg at jeg vil se, hvordan det ser ud i tal —forestiller mig at hvis man skal snakke med læge er det nemmere. Eller bare til mig selv. Hvis altså ringen passer og nu går jeg med plastikringe et par dage for at føle efter.

1 Reply Last reply
                    0

koefoed@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af

@l3ASMR og alt forladt i øvrigt. Jeg opfattede det let fordømmende men prøvede selv at undlade at ‘snappe’ for meget.

1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.