Jeg genoptager #folkeKoefoed om ikke så længe.
-
Jeg genoptager #folkeKoefoed om ikke så længe. Er heldigvis bosat i Allinge, og har sovet længe pba en virkelig travl periode og 8t transport i går (og måske skal jeg lige hjem til en middagslur i løbet af dagen?), men om en times tid går jeg ned til resten af Folket og ser mig om.
På dette hashtag fortæller jeg løbende om, hvad jeg oplever de næste dage. -
Jeg genoptager #folkeKoefoed om ikke så længe. Er heldigvis bosat i Allinge, og har sovet længe pba en virkelig travl periode og 8t transport i går (og måske skal jeg lige hjem til en middagslur i løbet af dagen?), men om en times tid går jeg ned til resten af Folket og ser mig om.
På dette hashtag fortæller jeg løbende om, hvad jeg oplever de næste dage.@Koefoed fedt manner, jeg husker dine reportager fra sidste år som var det i går
... reportager som også ændrede mit blik på institutionen 'Folkemøde' til det bedre -
Jeg genoptager #folkeKoefoed om ikke så længe. Er heldigvis bosat i Allinge, og har sovet længe pba en virkelig travl periode og 8t transport i går (og måske skal jeg lige hjem til en middagslur i løbet af dagen?), men om en times tid går jeg ned til resten af Folket og ser mig om.
På dette hashtag fortæller jeg løbende om, hvad jeg oplever de næste dage.@Koefoed Det er virkelig dejligt, du holder det hashtag kørende. Det har i hvert fald givet mig et meget mere positivt indtryk af Folkemødet, end det medierne giver.
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic