Jeg er på en eller anden måde ikke klar til efterår allerede.
-
-
@Koefoed på en eller anden måde passer det fint til børnebørnsbesøg, det er også lidt stormomsust 🫣
-
@Koefoed jeg mistænker vejrguderne for malicious compliance. “Ah, det er for varmt, siger I? Ok!”
-
@Koefoed på en eller anden måde passer det fint til børnebørnsbesøg, det er også lidt stormomsust 🫣
@ondekvinde jeg har sandaler på. Og efterårsjakke.
-
@Koefoed Slut-september virker osse mere rimeligt for mig, hvis det skal være tidligt. Det her er en dårlig joke (men også på en eller anden måde helt normal skandinavisk sommer).
-
@ondekvinde @Koefoed børnebørnsbesøg lyder som bedre planlægning end fællesgrill udendørs i forsamlingshuset for 55 personer. Jeg tænker vi lader grillmesterne stå udenfor og åbner forsamlingshuset så vi kan spise inde.
-
@ondekvinde @Koefoed børnebørnsbesøg lyder som bedre planlægning end fællesgrill udendørs i forsamlingshuset for 55 personer. Jeg tænker vi lader grillmesterne stå udenfor og åbner forsamlingshuset så vi kan spise inde.
@pms @ondekvinde tak og lov for det forsamlingshus.
-
@Koefoed En kollegas datter (4-5 år) havde spurgt sine forældre, hvornår de skulle lave Halloween-kostumer, for hun var blevet lovet, at det var når sommeren var slut

-
@Koefoed En kollegas datter (4-5 år) havde spurgt sine forældre, hvornår de skulle lave Halloween-kostumer, for hun var blevet lovet, at det var når sommeren var slut

@jesper_linnet haha. Det kommer garanteret i datterens konfirmationssange!