Hvad fanden gør jeg lige - har først nu opdaget, at man ikke må medbringe mad på flyet?
-
@svuorela Vi skal flyve kl. 8, indtjekning senest kl. 6. Vi må spise, før vi går ombord
wrote for 27 dage siden sidst redigeret af@MThaastrup morgenmad på burgerking... så er ernæringen da i orden. Eller noget.
Jeg skal nok vinke hvis jeg ser jer... men det passer nok lige præcis ikke
-
@MThaastrup morgenmad på burgerking... så er ernæringen da i orden. Eller noget.
Jeg skal nok vinke hvis jeg ser jer... men det passer nok lige præcis ikke
-
Hvad fanden gør jeg lige - har først nu opdaget, at man ikke må medbringe mad på flyet?
Jeg har da ikke bestilt noget af det der elendige fly-mad. Michelle kan ikke klare sig 5 timer uden, og alt kundeservice er lukket nu. Og vi skal flyve meget tidligt i morgen i 5 timer!
wrote for 27 dage siden sidst redigeret af@MThaastrup Køb mad i lufthavnen og tag med. Sgudda en flok psykopater på det selskab.
-
@MThaastrup Køb mad i lufthavnen og tag med. Sgudda en flok psykopater på det selskab.
wrote for 27 dage siden sidst redigeret af@ekstrakrolf det bliver det også til!
-
wrote for 26 dage siden sidst redigeret af
@MThaastrup vi endte med at måtte skynde os langsomt i fireårig gåtempo hele vejen til a15
-
@MThaastrup vi endte med at måtte skynde os langsomt i fireårig gåtempo hele vejen til a15
wrote for 26 dage siden sidst redigeret af@svuorela Vi var helt ude ved A25
. Men alt et godt nu.
-
@svuorela Vi var helt ude ved A25
. Men alt et godt nu.
wrote for 26 dage siden sidst redigeret af@MThaastrup @svuorela nyd det Mette. Håber flyveturen gik trods alt
-
@svuorela Vi var helt ude ved A25
. Men alt et godt nu.
wrote for 26 dage siden sidst redigeret af@MThaastrup det ser godt ud. Håber i fik lidt at spise
-
@MThaastrup det ser godt ud. Håber i fik lidt at spise
wrote for 26 dage siden sidst redigeret af@svuorela Heldigvis var hele flyet kollektivt civilt ulydigt, og kabinepersonalet var finsk og ligeglade
-
@MThaastrup @svuorela nyd det Mette. Håber flyveturen gik trods alt
wrote for 26 dage siden sidst redigeret af -
@MThaastrup @svuorela godt at høre. God ferie
-
@MThaastrup @svuorela godt at høre. God ferie