Min #fredagsbog er The Ballad of Songbirds and Snakes.
-
Det er et re-read.
Jeg synes den var forceret og fanficcy da jeg læste den for et par år siden.
Men nu hvor jeg lige har læst Sunrise at the Reaping — som var en virkelig vild oplevelse! Giver Songbirds & Snakes langt mere mening.Tak til @ekstrakrolf for at flække mit hjerte midt over med Sunrise at the Reaping
-
Det er et re-read.
Jeg synes den var forceret og fanficcy da jeg læste den for et par år siden.
Men nu hvor jeg lige har læst Sunrise at the Reaping — som var en virkelig vild oplevelse! Giver Songbirds & Snakes langt mere mening.Tak til @ekstrakrolf for at flække mit hjerte midt over med Sunrise at the Reaping
@IO @ekstrakrolf Jeg er ikke nået til den sidste endnu. Men jeg har jo fem timers flyvetur hjem om et par dage.....
-
@IO @ekstrakrolf Jeg er ikke nået til den sidste endnu. Men jeg har jo fem timers flyvetur hjem om et par dage.....
@MThaastrup @ekstrakrolf god anledning!
Jeg er færdig med tBoSaS nu. Jeg er en notorisk genlytter og overvejer at fortsætte med Haymitch (igen) i morgen 🫣 -
@MThaastrup @ekstrakrolf god anledning!
Jeg er færdig med tBoSaS nu. Jeg er en notorisk genlytter og overvejer at fortsætte med Haymitch (igen) i morgen 🫣@IO @ekstrakrolf Jeg er også sådan en, der gentager bøger og film
-
@IO @ekstrakrolf Jeg er også sådan en, der gentager bøger og film
@MThaastrup jeg elsker at lægge mærke til nye detaljer, hints og betydninger ved genlæsning 🫶