Hov anden #torsdagstrivsel er, at jeg har fået det lille "natur-bibliotek" gjort færdigt, som Michelle og jeg vil gå ombord i her i løbet af den tidlige sommer.
-
Hov anden #torsdagstrivsel er, at jeg har fået det lille "natur-bibliotek" gjort færdigt, som Michelle og jeg vil gå ombord i her i løbet af den tidlige sommer.
Har samlet lidt bøger sammen over de sidste måneder, vi fik hver sin kikkert sidste år.
Jeg er ikke specielt naturkyndig selv, så vi skal lære sammen
️
(Ekstra forslag til små bøger modtages! Vi mangler ikke de større bøger med baggrundsinfo, vi har en stak af forlaget Mammuts store vidensbøger også)
@MThaastrup jeg har en bog om fisk i Nordsøen, som jeg gerne forærer til samlingen.
Den fortæller om en del både kendte og ukendte og specielle arter og har korte tekster.Dog ikke så kikkert-nyttig.
-
@MThaastrup jeg har en bog om fisk i Nordsøen, som jeg gerne forærer til samlingen.
Den fortæller om en del både kendte og ukendte og specielle arter og har korte tekster.Dog ikke så kikkert-nyttig.
@mk Men spændende! Jeg (og dermed Michelle) ved for lidt om fisk - min viden er mest baseret på akvarier og fisketure med min far, da jeg var barn.
Bruger du den ikke mere?
-
Har samlet lidt bøger sammen over de sidste måneder, vi fik hver sin kikkert sidste år.
️
(Ekstra forslag til små bøger modtages! Vi mangler ikke de større bøger med baggrundsinfo, vi har en stak af forlaget Mammuts store vidensbøger også)
@MThaastrup Jeg ser spiselige frugter. Så hvad med svampe og "herbs"!
Disse to smã guider er tilgængelige, men stadig ikke "dumbed down".
-
@MThaastrup Jeg ser spiselige frugter. Så hvad med svampe og "herbs"!
Disse to smã guider er tilgængelige, men stadig ikke "dumbed down".
@Pepijn Jeg har kig på en med vilde planter også, faktisk - tak for ideen!
Svampe er jeg simpelthen bange for - jeg ville aldrig turde stole på min egen vurdering 🫣
-
@Pepijn Jeg har kig på en med vilde planter også, faktisk - tak for ideen!
Svampe er jeg simpelthen bange for - jeg ville aldrig turde stole på min egen vurdering 🫣
>svampe
Tag på svampetur! Her arrangerer kommunens park- og vejafdeling det. Det er sjovt, og nogle danske svampe er virkelig ikke svære.
-
>svampe
Tag på svampetur! Her arrangerer kommunens park- og vejafdeling det. Det er sjovt, og nogle danske svampe er virkelig ikke svære.
@Pepijn Det lyder som en god idé på et tidspunkt
-
️
@MThaastrup uuuh elsker fossiler langs stranden! Den har jeg selv haft stor glæde af.
-
@MThaastrup uuuh elsker fossiler langs stranden! Den har jeg selv haft stor glæde af.
@Nuhn Jeg glæder mig også - tænker, at vi kører til Karlby Klint en dag, der er ikke så langt
-
️
@MThaastrup jeg skulle lige til at foreslå Den lille vilde
️
-
@MThaastrup jeg skulle lige til at foreslå Den lille vilde
️
@arildsen Den er så fin!