Øj, det er tidligt på weekenden at skulle forklare et barn, at amerikanerne i Minecraft regner i Fahrenheit, og at det ikke betyder, at der faktisk er 100 grader "udenfor" i spillet, som vi forstår det 😂
-
@MThaastrup Der er litteraturfestival på mit lokale bibliotek, så det skal jeg til. Dels for at høre Eva Tind, og dels for at høre yngstebarnet m.fl. læse tekster, de har skrevet i gymnasiets forfatterklub.
@Camlarsch Det lyder dog som en pragtfuld dag - for jer begge!
-
@MThaastrup Min sambo skal på vielse, så det er yngsten og mig alene hjemme. Før eller senere skal vi vel se dagens afsnit af Doctor Who, men ellers vil jeg ud og købe seitanpulver, så jeg kan lave os en ordentlig grydesteg.
@fanden Det lyder virkelig som en god dag!
-
@MThaastrup Ooooh vafler! Det hjørne af kostpyramiden med pandekager, vafler og æbleskiver er vores favoritter
.
@tofticles Yes!
-
@fanden Det lyder virkelig som en god dag!
@MThaastrup Der er ikke de store krav, det er en god start!
-
@ondekvinde Så hold godt fast i tanken om dansen hele dagen
@MThaastrup Det gør jeg, tak!
Arbejdsopgaven er heldigvis også god og interessant. -
@svuorela håber at vejret er lidt bedre end her, så 🫣
@MThaastrup ind til videre er det
-
Øj, det er tidligt på weekenden at skulle forklare et barn, at amerikanerne i Minecraft regner i Fahrenheit, og at det ikke betyder, at der faktisk er 100 grader "udenfor" spillet, som vi forstår det
Nå, må hellere komme i gang, "vi" har en legeaftale kl. 10.
Hvad skal I lave i dag?
@MThaastrup Jeg har lige siddet og taget billeder af alle mine pins til dig faktisk
! Jeg lægger billederne på min pixelfed om ikke så længe
Derudover skal jeg vaske tøj. Intet andet jeg skal, resten bliver lystbaseret og jeg overvejer at skrive et opslag på kropsanarki.dk
, tegne noget fra Den Uendelige Historie
️ og/eller spille Red Dead Online
Måske det hele?
️
-
Øj, det er tidligt på weekenden at skulle forklare et barn, at amerikanerne i Minecraft regner i Fahrenheit, og at det ikke betyder, at der faktisk er 100 grader "udenfor" spillet, som vi forstår det
Hvad skal I lave i dag?
@MThaastrup vi er til rollespilsfabrikkens 20 års jubilæums arrangement
-
@MThaastrup Jeg har lige siddet og taget billeder af alle mine pins til dig faktisk
! Jeg lægger billederne på min pixelfed om ikke så længe
Derudover skal jeg vaske tøj. Intet andet jeg skal, resten bliver lystbaseret og jeg overvejer at skrive et opslag på kropsanarki.dk
, tegne noget fra Den Uendelige Historie
️ og/eller spille Red Dead Online
Måske det hele?
️
-
@folfdk Fedt
-
Ja!
Der var lige en trold som var lidt for skræmmende, så en 5 årig knægt fik stukket en tryllestav i hånden og vupti så dansede trolden og en der var klædt som væbner/kæmper tango.
Selvom der blev brokket højlydt over at trolden lugtede!
-
@MThaastrup Har du set dem?!!!?
-
Hvad skal I lave i dag?
@MThaastrup Sidder på en ødegård I Sverige med fire af mine yndlingsmennesker. Jeg skal spille ladepool på verdens skæveste poolbord, gå tur i skoven, høre musik, tale skrald og visdom, drikke en sjus , tænde bål og komme alt for sent i seng.
-
@MThaastrup Har du set dem?!!!?
@svedigtype Nej, tror ikke at jeg har din konto, har jeg?
-
@svedigtype Nej, tror ikke at jeg har din konto, har jeg?
@svedigtype Ellers ved jeg i hvert fald ikke, hvordan jeg fremsøger den herinde.
-
@MThaastrup Sidder på en ødegård I Sverige med fire af mine yndlingsmennesker. Jeg skal spille ladepool på verdens skæveste poolbord, gå tur i skoven, høre musik, tale skrald og visdom, drikke en sjus , tænde bål og komme alt for sent i seng.
@andersvb Det lyder faktisk helt perfekt
-
@svedigtype Ellers ved jeg i hvert fald ikke, hvordan jeg fremsøger den herinde.
-
@andersvb Det lyder faktisk helt perfekt
@MThaastrup intet mindre! Håber jeres lørdage bliver ligeså vederkvægende for jeres sjæle
-
@folfdk @MThaastrup orv. Der ville jeg også gerne have været.
-
Hvad skal I lave i dag?
@MThaastrup Det er så hyggeligt at læse om, hvad I andre skal. Ud over langsom morgen har jeg skrevet huskeseddel, handlet, lavet middag, taget mit blodtryk, sudoku og græmmet mig over vejrudsigten i morgen, hvor vi som fødselsdagsgave har givet venner en tur i Skånes Dyrepark. (Derfor seddel og indkøb til madpakke og lækkert).