Dagene kører hurtigt p.t.
-
@MThaastrup har svigermor på besøg. Drikker hvidvin.
@infonauten Det kan altså også noget i solskinnet
-
Men hvis mit forkølede barn sover, så vil jeg forsøge mig med en film om lidt, hvilket ellers ikke er blevet til så meget den sidste halvanden uges tid.Har besluttet mig for et gensyn med "Hidden Figures"
. Og det alene er #torsdagstrivsel (mere end den lidt ufrivillige tur med Michelle i Ikea, i hvert fald
)
Hvad laver I i aften?
-
@folfdk Den er fremragende.
-
Men hvis mit forkølede barn sover, så vil jeg forsøge mig med en film om lidt, hvilket ellers ikke er blevet til så meget den sidste halvanden uges tid.Har besluttet mig for et gensyn med "Hidden Figures"
. Og det alene er #torsdagstrivsel (mere end den lidt ufrivillige tur med Michelle i Ikea, i hvert fald
)
Hvad laver I i aften?
@MThaastrup jeg har været til babysvøm og når ungerne nu sover er det snart min tur. Klokken er jo snart ni...
-
@MThaastrup jeg har været til babysvøm og når ungerne nu sover er det snart min tur. Klokken er jo snart ni...
@svuorela Det synes jeg faktisk er virkelig fair!
-
)
Hvad laver I i aften?
@MThaastrup Fabelagtig film!
Jeg laver selvangivelse. -
@MThaastrup Fabelagtig film!
Jeg laver selvangivelse.@Ellegaarddk Av 🫣
-
@infonauten Det kan altså også noget i solskinnet
@MThaastrup bestemt.
-
@svuorela Det synes jeg faktisk er virkelig fair!
@MThaastrup Til gengæld syntes den lille det var morgen lidt efter 04:00
-
@MThaastrup Til gengæld syntes den lille det var morgen lidt efter 04:00
@svuorela Oh no, det bliver en spændende fredag, så
-
@holsta der er helt udsolgt på alle måder nu
?
@MThaastrup Normalt tager det mig timevis at falde i søvn, men jeg sov med det samme indtil kl 03.
-
@MThaastrup Normalt tager det mig timevis at falde i søvn, men jeg sov med det samme indtil kl 03.
@holsta Håber, at du sov lidt mere end det