Hvordan har i andre det med nøgne overkroppe ude i det offentlige rum?
-
(Ikke strand) -
(Ikke strand)@boleteusedulis Jeg gider ikke se på det blandt mine fødevarer i supermarkedet, finder det virkelig uhygiejnisk
.
Men ellers er jeg relativt ligeglad.
Edit: Nej om igen, folk skal også have tøj på i bus og tog.
-
@boleteusedulis Jeg gider ikke se på det blandt mine fødevarer i supermarkedet, finder det virkelig uhygiejnisk
.
Men ellers er jeg relativt ligeglad.
Edit: Nej om igen, folk skal også have tøj på i bus og tog.
@MThaastrup Jeg synes egentlig bare det er unødvendigt ude blandt andre, talte med en kammerat om det og han sagde det kunne han godt finde på, så spurgte jeg hvad han ville tænke hvis jeg også heb min tshirt af mens vi var ude at handle sammen
-
@MThaastrup Jeg synes egentlig bare det er unødvendigt ude blandt andre, talte med en kammerat om det og han sagde det kunne han godt finde på, så spurgte jeg hvad han ville tænke hvis jeg også heb min tshirt af mens vi var ude at handle sammen
@boleteusedulis Lad mig gætte, han så ikke ens på det, hvis det var dig, der gjorde det
?
-
@boleteusedulis Lad mig gætte, han så ikke ens på det, hvis det var dig, der gjorde det
?
@MThaastrup nemlig han forstod ikke det var et problem hvis han gjorde det men jeg kunne da ikke gå med bare bryster
-
@MThaastrup nemlig han forstod ikke det var et problem hvis han gjorde det men jeg kunne da ikke gå med bare bryster
@boleteusedulis Åh altså. Det er sådan en smule - trættende - med dobbeltstandarder
-
@boleteusedulis Åh altså. Det er sådan en smule - trættende - med dobbeltstandarder
@MThaastrup Enig
-
@MThaastrup Jeg har så ikke lyst til at gå rundt med bare bryster, ude i offentlig transport