Flashback til mit gemte opslag på anden "kanal" fra 2016, hvor Berlingske i ramme alvor mente, at kvinders stemmer i sig selv er et problem, hvis de vil gøre karriere...
-
@MThaastrup du mener forhåbentlig en “opskrift” i Berlingske fra 1976
@anport I wish
-
@MThaastrup der er så mange ting helt galt med det her. Det kunne passe ind i bogen "Argumenter imod kvinder" https://ereolen.dk/ting/object/870970-basis:45995925
@benjamin Jep
-
Flashback til mit gemte opslag på anden "kanal" fra 2016, hvor Berlingske i ramme alvor mente, at kvinders stemmer i sig selv er et problem, hvis de vil gøre karriere...
@MThaastrup Man undres... er det anbefalinger skrevet af en mand? Eller måske ligefrem af en kvinde?
-
@MThaastrup Man undres... er det anbefalinger skrevet af en mand? Eller måske ligefrem af en kvinde?
@toooobeeee Jeg er 710 % sikker på, at det var skrevet af en mand
-
@MThaastrup 🤬🤬
"Vælg en bundlinjeorienteret uddannelse"
!!! 🤬🤬
Alle de "gode råd" fra Berlingske... 🤮🤮
Som en anden her i tråden så rigtigt siger det, så er det opskriften på et rigtigt, og her vil jeg tilføje et rigtigt STORT, Røvhul!@aj42 Jep, men colour me surprised, når afsender er Berlingske
(og ja, det var fordomsfuldt af mig, I know)
-
@aj42 Jep, men colour me surprised, når afsender er Berlingske
(og ja, det var fordomsfuldt af mig, I know)
@MThaastrup ja, men berettiget. Og vi er Alle mere eller mindre fordomsfulde
-
@MThaastrup Den med Au Pair (som du vist også nævner i det oprindelige) er heller ikke smuk.
Det med at vælge en bundlinieorienteret uddannelse mener jeg personligt også er farlig for det skader ikke at have lyst til det man laver og det skifter ofte hvad der er behov for af viden. -
@MThaastrup Den med Au Pair (som du vist også nævner i det oprindelige) er heller ikke smuk.
Det med at vælge en bundlinieorienteret uddannelse mener jeg personligt også er farlig for det skader ikke at have lyst til det man laver og det skifter ofte hvad der er behov for af viden.@itisiboller Og "Lær at sætte en dagsorden" er det mest nedladende nogensinde, for det hjælper fandme ikke, hvis alle tilstedeværende mænd tromler respektløst afsted og kun hører sig selv.
Og det der med JEG er det alter, som virksomheder og arbejdsmiljø dør på
-
@Camlarsch I know
@MThaastrup @Camlarsch og sammen med alt det ‘ros dine døtre for at tage førerrolle’, jeg bliver helt blå i hovedet af idioti her.
-
@MThaastrup @Camlarsch og sammen med alt det ‘ros dine døtre for at tage førerrolle’, jeg bliver helt blå i hovedet af idioti her.
-
@MThaastrup mere diversitet på direktionsgangen, men husk lige at være magen til dem der er der i forvejen. Hvis du er farvet så prøve lige at være hvid, hvis du hedder Ali så prøve lige at hedde Lars og hvis du er kvinde, så prøve lige at være mand. Det er ligesom nemmere for os
-
@MThaastrup mere diversitet på direktionsgangen, men husk lige at være magen til dem der er der i forvejen. Hvis du er farvet så prøve lige at være hvid, hvis du hedder Ali så prøve lige at hedde Lars og hvis du er kvinde, så prøve lige at være mand. Det er ligesom nemmere for os
@for Yatzy