Hvordan forsvandt et skoleår mere 🫣?
-
I første klasse knækkede Michelle læsekoden, hun har været godt med i matematik og er fremragende til engelsk. Hun tog også sin første "store" beslutning selv om ikke at ville med på skolens mini-mini-konfirmand-hold.
Afsked med 1. klasse bliver i en hvid kjole med små flamingoer og med flamingo-sneakers - hun har TØJMENINGER
️
.
Og i eftermiddag fejrer vi sidste skoledag inde i byen sammen med en af Michelles bedste veninder og dennes mor
️
@MThaastrup Haha: TØJMENINGER
️ lyder bekendt.
-
I første klasse knækkede Michelle læsekoden, hun har været godt med i matematik og er fremragende til engelsk. Hun tog også sin første "store" beslutning selv om ikke at ville med på skolens mini-mini-konfirmand-hold.
Afsked med 1. klasse bliver i en hvid kjole med små flamingoer og med flamingo-sneakers - hun har TØJMENINGER
️
.
Og i eftermiddag fejrer vi sidste skoledag inde i byen sammen med en af Michelles bedste veninder og dennes mor
️
@MThaastrup Og hav en dejlig fejring!
️
-
@MThaastrup Haha: TØJMENINGER
️ lyder bekendt.
@Camlarsch Ej men kunne de ikke vente med det til preteen
?
-
@MThaastrup Og hav en dejlig fejring!
️
@Camlarsch Taaaak
-
@Camlarsch Ej men kunne de ikke vente med det til preteen
?
@MThaastrup TØJMENINGER
️ kan findes fra 2-årsalderen, har vi set hos bl.a. venners børn. Vi var bare overraskede, da yngsten havde meninger, for ældstebarnet var stort set ligeglad.
-
️
.
️
@MThaastrup forbered dig på det bliver ved med at accelerere.
-
@MThaastrup TØJMENINGER
️ kan findes fra 2-årsalderen, har vi set hos bl.a. venners børn. Vi var bare overraskede, da yngsten havde meninger, for ældstebarnet var stort set ligeglad.
@Camlarsch Michelle startede også for flere år siden, men altså - det ville være SÅ meget lettere, hvis de ikke havde TØJMENINGER
️
-
@MThaastrup forbered dig på det bliver ved med at accelerere.
@hillker Nej. Nope. Vil ikke. Nægter at anerkende den præmis
-
@hillker Nej. Nope. Vil ikke. Nægter at anerkende den præmis
@MThaastrup det er ingen undskyldning at du ikke tænkte på det i undfangelsesøjeblikket, beklager
-
️
.
️
Se dem lige altså 🥹
️
- pigerne fik set på dimser ved Faraos Cigarer, købt venindebamser som de selv betalte, spiste pommes og popsicles på street food, grinede, fjollede og krammede
️
-
Se dem lige altså 🥹
️
- pigerne fik set på dimser ved Faraos Cigarer, købt venindebamser som de selv betalte, spiste pommes og popsicles på street food, grinede, fjollede og krammede
️
@MThaastrup 🥰
Var i Faraos med teenageren i lørdags. Det lykkedes ham at købe en bog i begge Aarhus butikkerne.. -
@MThaastrup 🥰
Var i Faraos med teenageren i lørdags. Det lykkedes ham at købe en bog i begge Aarhus butikkerne..@hillker Vi gik kun forbi den anden, ikke ind - trods alt
-
@hillker Vi gik kun forbi den anden, ikke ind - trods alt
@hillker Jeg var i øvrigt OGSÅ derinde, fordi jeg skulle købe studentergave til søndag
-
@hillker Jeg var i øvrigt OGSÅ derinde, fordi jeg skulle købe studentergave til søndag
@MThaastrup jug ville kunne købe mig fattig i hobbydims derinde, men er efterhånden så tæt på voksen at jeg er smerteligt klar over jeg ikke får det brugt
-
@MThaastrup jug ville kunne købe mig fattig i hobbydims derinde, men er efterhånden så tæt på voksen at jeg er smerteligt klar over jeg ikke får det brugt
@hillker Ja, same! Men så er det jo godt, at jeg kan købe til andre - og min venindes ældste søn bliver lykkelig
-
@hillker Ja, same! Men så er det jo godt, at jeg kan købe til andre - og min venindes ældste søn bliver lykkelig
@MThaastrup perfekt!