Det er mandag
-
@folfdk Jeg ser frem til en rolig uge.
Tror bare det er det. Pludselig er der slet ikke det samme tryk på morgentrafikken. Og kontoret er halvtømt. Det er god afstressning..OK. Måske tager jeg ned og bader i aften også
Åh, det lyder godt med den der lille nedgang af stress og jag man kan føle.
Jeg har den også lidt selv.
Og en badetur lyder som en god idé! Det bliver vist vejr til det!
-
@folfdk Jeg henter nøglerne til mit fritidshus i morgen.
Er det et nyt? (Altså for dig?)
Det lyder som om det skal udnyttes her til sommer?
️
Dejligt!
-
@folfdk
Lyder dejligt med Copenhagen Jazz Festival, det plejer jeg ikke at kunne. Det skal jeg nå i år.Har ferie og sønnen er hos kæresten og konen stadig på job.
Det kan noget.
Kigger ikke på listen jeg skrev i weekenden.
Jeg skulle lige læse teksten to gange for at finde ud af hvem der var kæreste og kone
God dag! Dejligt med tid til sig selv hjemme hos sig selv, uden for mange andre.
Det har man brug for engang imellem -
Det er mandag
Det er sommer
Der er garanteret #EnGodTing du kan se frem til i denne uge!
Har du lyst til at dele?
Jeg starter: jeg glæder mig til denne weekend hvor Copenhagen Jazz Festival starter og jeg skal høre lidt forskelligt god musik
@folfdk lidt ude af kontekst beklager. det er Lyngby-Taarbæk symfoniorkester, du spiller ikke?
-
Det er mandag
Det er sommer
Har du lyst til at dele?
Jeg starter: jeg glæder mig til denne weekend hvor Copenhagen Jazz Festival starter og jeg skal høre lidt forskelligt god musik
@folfdk Ih, det er så dejligt at læse om alle de #GodeTing! Jeg håber på at blive rask nok til at kunne følge op på den aftale jeg har lavet med min søster og hendes mor (min “onde stedmor” (som i virkelig, virkelig søde)) på onsdag hvor vi skal ud at spise sammen. Og ellers har jeg bare lyst til at aflyse alt andet, for jeg er træt og trænger til ferie 🫠
-
@folfdk lidt ude af kontekst beklager. det er Lyngby-Taarbæk symfoniorkester, du spiller ikke?
-
Det er mandag
Det er sommer
Har du lyst til at dele?
@folfdk vi ankom til Roskilde Festival lørdag
Har haft laptop åben og der er intet kritisk jeg skal ordne. Så dagene går med hygge og afslapning.
Har lige spist kold tortillas med tun stykker i vand, lækkert måltid
Min søn er nabo til den ene side med venner i campingvognen og vennepar på den anden side. Flinke mennesker omkring os.
Tegner til en god uge.
Hundepasser har sendt besked at Bailey hygger sig og er nem.
-
Det er mandag
Det er sommer
Har du lyst til at dele?
#engodting er, at jeg har ferie fra fredag (ganske vist kun uge 28 med, og så igen fra uge 30, men alt tæller)
- og Michelle og jeg skal i Djurs Sommerland med venner lørdag, som vi ikke har set i næsten et år, selvom de bor lige rundt om hjørnet (drengen, altså Michelles ven, har haft det meget hårdt i 2. klasse, så han har ikke kunnet magte at ses - og hans mor derfor heller ikke - men NU er det ferie, og så kan de, og vi glæder os helt vildt 🥹)
-
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
#engodting er, at jeg har ferie fra fredag (ganske vist kun uge 28 med, og så igen fra uge 30, men alt tæller)
- og Michelle og jeg skal i Djurs Sommerland med venner lørdag, som vi ikke har set i næsten et år, selvom de bor lige rundt om hjørnet (drengen, altså Michelles ven, har haft det meget hårdt i 2. klasse, så han har ikke kunnet magte at ses - og hans mor derfor heller ikke - men NU er det ferie, og så kan de, og vi glæder os helt vildt 🥹)
Orv, det lyder hårdt for dem, men godt de kan finde tiden nu til at have sådan en dejlig ferie aftale med jer!
-
Orv, det lyder hårdt for dem, men godt de kan finde tiden nu til at have sådan en dejlig ferie aftale med jer!
@folfdk Det er enormt hårdt.
Folkeskolens ressourcepres betyder, at nogle elever slet ikke gribes - han er en af dem. Fordi han er virkelig højtbegavet, og de slet ikke har ressourcerne til et barn, der kræver forklaringer, logik og udfordringer på et helt andet niveau.
-
Det er mandag
Det er sommer
Har du lyst til at dele?
Dette indlæg er slettet! -
Det er mandag
Det er sommer
Har du lyst til at dele?
@folfdk Fra midten af denne uge låner vi gæsteværelset ud til vores venner, der normalt bor i Sydkorea. De skal på Roskilde Festival.
Vi har ikke ferie endnu, men så får vi lige set dem i hvert fald lidt.
#engodting