Vi har alle sommertraditioner.
-
@MThaastrup klart, andet er der ikke at gøre. (Kan vi aftale at mine mange år med maveinfluenza som barn tæller for min dosis? Jeg orker sgu ikke at få det som gammel).
@tanyakaroli Jeg tænker, at du har taget din ration 🫣
-
@MThaastrup jeg er måske kommet til at drikke 3-4 af dem der.
@svuorela Det burde jeg. Men det kan jeg slet ikke i dag. Håber på en mere inden sengetid og 1 glas danskvand eller to - har lagt en flaske på køl.
-
Min er desværre kraftig dehydrering med hovedpine, svimmelhed, kvalme
...Kunne godt tænke mig en opdateret Mette-software, der ikke får mere fysisk modstand imod væske mv., jo varmere det er...
(Nej, jeg har ikke brug for ideer. Jeg har hørt dem alle 2000 gange, og jeg HAR allerede forsøgt med melon, jordbær, cola, chips, isterninger, sodavandsis, væskeerstatningstabletter og det der. Det eneste virksomme er at tvinge noget ned og så nattesøvn lige bagefter).
@MThaastrup Jeg føler med dig! Og er en lillebittesmule glad over endelig at finde andre, som også har besvær med at drikke
️
De fleste forstår det ikke/Tror ikke på det. -
@MThaastrup Jeg føler med dig! Og er en lillebittesmule glad over endelig at finde andre, som også har besvær med at drikke
️
De fleste forstår det ikke/Tror ikke på det.@ondekvinde Kender du det?? Ej, jeg har det også næsten sådan "juhuuu, en der forstår", selvom jeg selvfølgelig ikke er glad for, at du forstår. Du ved, hvad jeg mener
Min bror har faktisk samme skavank. Jeg ved ikke, hvor pokker vi har arvet det fra.
-
Min er desværre kraftig dehydrering med hovedpine, svimmelhed, kvalme
...Kunne godt tænke mig en opdateret Mette-software, der ikke får mere fysisk modstand imod væske mv., jo varmere det er...
(Nej, jeg har ikke brug for ideer. Jeg har hørt dem alle 2000 gange, og jeg HAR allerede forsøgt med melon, jordbær, cola, chips, isterninger, sodavandsis, væskeerstatningstabletter og det der. Det eneste virksomme er at tvinge noget ned og så nattesøvn lige bagefter).
@MThaastrup Vi skal blot holde ud til onsdag aften, så falder temp og der kommer regn.
Jeg ville egentligt skrive noget flabet om løsningen tydeligvis er knuste chips i isterningeforme overhældt med sodavandsis, og nu har jeg kvalme.
Tak for lort, Mette.
-
@MThaastrup Vi skal blot holde ud til onsdag aften, så falder temp og der kommer regn.
Jeg ville egentligt skrive noget flabet om løsningen tydeligvis er knuste chips i isterningeforme overhældt med sodavandsis, og nu har jeg kvalme.
Tak for lort, Mette.
@holsta Altid til tjeneste med at give skøre ideer, som fx en panda på et klatrestativ
-
@holsta Altid til tjeneste med at give skøre ideer, som fx en panda på et klatrestativ
@MThaastrup En panda på et klatrestativ, der falder ned FORDI den med begge hænder forsøger at holde om en stor sodavandsisterning fyldt med knuste chips.
Got it.
-
@MThaastrup En panda på et klatrestativ, der falder ned FORDI den med begge hænder forsøger at holde om en stor sodavandsisterning fyldt med knuste chips.
Got it.
@holsta
Selv tak -
@holsta
Selv tak@MThaastrup Det er en syg høne der har lagt dét der klatrestativ.
-
@MThaastrup Det er en syg høne der har lagt dét der klatrestativ.