Har lavet en småskæv collage, fordi det er taget fra et fysiske fotoalbum, hvor ting sad småskævt.
-
Har lavet en småskæv collage, fordi det er taget fra et fysisk fotoalbum, hvor ting sad småskævt.
Men Michelle er lykkelig (især over 5-års-billedet med sin far fra 3 måneder før han døde), og kan ikke vente på at jeg får den printet og indrammet til hende. Så alt er ok.
-
Har lavet en småskæv collage, fordi det er taget fra et fysisk fotoalbum, hvor ting sad småskævt.
Men Michelle er lykkelig (især over 5-års-billedet med sin far fra 3 måneder før han døde), og kan ikke vente på at jeg får den printet og indrammet til hende. Så alt er ok.
@MThaastrup
De ligner hinanden -
@MThaastrup
De ligner hinanden@notsoloud Ja, på mange måder gør de! Jeg kan også se mig selv mange steder, men faktisk mere af sind
-
Hvis du har redigeringskompetencer, jeg ikke har, må du gerne rette især 3- og 6-årsbilledet en smule og sende en ny version af collagen til mig.