Nå, så oprandt dagen hvor jeg gik den email jeg havde frygtet ville komme.
-
@folfdk @tanyakaroli Outplacement kan godt være et scam. Men et normaliseret scam. Vær meget opmærksom på betingelserne og hvad det vil koste dig. Hvis du vil have et outplacement forløb (som jeg synes virker overflødigt) så sammenlign også med priser fra andre leverandører.
@drgroftehauge
Tak Morten!
Som jeg forstår det så er det meningen at det er omkostningsfrit for mig.
Men godt at huske om det giver mening i det hele taget.Cc @tanyakaroli
-
@folfdk
Sikke noget øv.Håber du/i bliver samlet godt op.
Og håber aftrædelses ordning er ok og hjælper dig til til at lande i noget nyt.@alf149
Det er egentlig ret fint.
Har til 1/3, så det er ikke så slemt (endnu, lad os se på den anden side af nytår) -
@folfdk Øv! Men på den anden side må det også være rart ikke længere at sidde i Limbo; nu kan du i det mindste begynde at planlægge, hvad der skal ske fremover.
-Når du lige har trukket vejret.
*kram og sympati*
Tak Søren! Ja, der skal lige trækkes vejr i hvert fald.
-
@folfdk æv. Du må se om ebogskontoret hyrer
-
@folfdk åh! Det er jeg godt nok ked af at høre
jeg håber at din fagforening (hvis du er medlem af en) er der til at samle dig op og få dig godt videre derfra
LÅRTE kapitalister!!!
@aj42
Jeps, jeg har et (fælles)møde i morgen eftermiddag hos Ida, så jeg håber det giver lidt info og/eller ro i maven -
@folfdk Jeg håber, at du finder et godt sted at afsætte dine efterspurgte skills.
Tak Morten! Det håber jeg også
-
Var til et kort møde i morges og så var det mere eller mindre det.
Jeg har et par småting der skal afleveres og så er jeg fritstillet.
Det var både lidt vildt og lidt "sjovt" at se den her IT tilbagerulning, med en telefon som i løbet af ca 0.5 blev ubrugelig, uden adgang til telefonbog, mail eller Teams som mulig kommunikationsvej. Uden mulighed for at række ud til de tidligere kolleger.
@folfdk Øv. Det er jeg ked af for dig. Råb højt om dine ønsker, når du lige finder balancen. Så deler vi!
-
Det var både lidt vildt og lidt "sjovt" at se den her IT tilbagerulning, med en telefon som i løbet af ca 0.5 blev ubrugelig, uden adgang til telefonbog, mail eller Teams som mulig kommunikationsvej. Uden mulighed for at række ud til de tidligere kolleger.
@folfdk øv! Det er jeg ked af at høre. Også rimelig agressiv nedlukning, lyder det til. Sådan ude i kulden fra det ene øjeblik til det andet. Vildt, og ubehageligt, gætter jeg på.
-
@folfdk ej for pokker, Folmer. Det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg fornemmede, at du følte, at du havde en god chance for at blive hængende.
Håber, du er ok, og jeg er sikker på, du lander på fødderne et sted, når støvet har lagt sig
️
-
Dette indlæg er slettet! -
@folfdk øv! Det er jeg ked af at høre. Også rimelig agressiv nedlukning, lyder det til. Sådan ude i kulden fra det ene øjeblik til det andet. Vildt, og ubehageligt, gætter jeg på.
Lige nu har jeg sådan en lidt mystisk komisk distance til det.
Tænk at vi har et samfund som behandler folk på den måde
-
@folfdk ej for pokker, Folmer. Det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg fornemmede, at du følte, at du havde en god chance for at blive hængende.
Håber, du er ok, og jeg er sikker på, du lander på fødderne et sted, når støvet har lagt sig
️
@klgn
Jo, det tror jeg også jeg troede for et stykke tid siden, men de sidste par dage har det ændret sigOg tak for kommentar.
-
Dette indlæg er slettet!
Det er New Novo!
Jeg havde en eller anden fornemmelse i går synes jeg. Så har været meget obs på at det var en mulighed.
Så
-
Lige nu har jeg sådan en lidt mystisk komisk distance til det.
Tænk at vi har et samfund som behandler folk på den måde
@folfdk også lidt barnligt, ik’? “Så, nu gider vi ikke lege med dig mere” eller “du må ikke se hvad vi andre leger. Smut”.
Det er i det mindste dejligt at du er fritstillet. Hvor lang tid har du?
-
@folfdk også lidt barnligt, ik’? “Så, nu gider vi ikke lege med dig mere” eller “du må ikke se hvad vi andre leger. Smut”.
Det er i det mindste dejligt at du er fritstillet. Hvor lang tid har du?
@Trine_DK
Jeg er lidt usikker. 4 måneder tror jeg -
Det er New Novo!
Jeg havde en eller anden fornemmelse i går synes jeg. Så har været meget obs på at det var en mulighed.
Så
Dette indlæg er slettet!
Dette indlæg er slettet!
Tak!
️
-
@folfdk måske (bare måske) er det også rart at forlade stedet, jeg hører flere sige det er (bliver) et andet, meget mere ufedt, sted nu.
-
@folfdk fandens også. Enig i alt hvad resten af svarene siger.