Har brugt hele livet på at skjule mine tænder, når jeg smiler - fordi jeg i barndommen altid fik påpeget, at min ene tand er skæv.
-
Dette indlæg er slettet!
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup pænt smil!
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Ja! Jeg synes det er så mye penere med en skjev tann enn en perfekt tannrekke blekede kvadrater! Så mye mer sjarm, så mye mer personlighet. Mine tenner er enda mer kaotiske enn dine -- men jeg smiler i kor!
-
@MThaastrup Ja! Jeg synes det er så mye penere med en skjev tann enn en perfekt tannrekke blekede kvadrater! Så mye mer sjarm, så mye mer personlighet. Mine tenner er enda mer kaotiske enn dine -- men jeg smiler i kor!
Dette indlæg er slettet! -
@MThaastrup pænt smil!
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Det er jo alle de specielle ting, der gør hver af os speciel
.Jeg kender alt for godt det med helst ikke at være på billeder, og da slet ikke hvis jeg ikke vidste det 🫣. Det der med at opstille et ansigtsudtryk, der ikke enten var resting katatonisk fjæs eller manisk 'se-jeg-ved-hvordan-mennesker-smiler' fjæs...
Og så komme i tanke om, at jeg elsker at se mennesker, som de er - istedet for polerede glansbilleder
. -
@MThaastrup Det er jo alle de specielle ting, der gør hver af os speciel
.Jeg kender alt for godt det med helst ikke at være på billeder, og da slet ikke hvis jeg ikke vidste det 🫣. Det der med at opstille et ansigtsudtryk, der ikke enten var resting katatonisk fjæs eller manisk 'se-jeg-ved-hvordan-mennesker-smiler' fjæs...
Og så komme i tanke om, at jeg elsker at se mennesker, som de er - istedet for polerede glansbilleder
.Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Jeg kan lide din beslutning, sikken et dejligt billede.
Anektote (med en slags pointe, jeg sværger!): den første pige, som jeg sådan rigtigt faldt for, havde et kæmpe mellemrum mellem fortænderne, som bare gjorde hende mere charmerende. Men alle tandlæger ville rette det (de fik heldigvis ikke lov).
Jeg tænker at personer og personlighed er noget mere interessant end idealer. Noget af det værste vi gør som samfund er at prøve at ensrette den store, brogede flok, som vi alle er.
-
Anektote (med en slags pointe, jeg sværger!): den første pige, som jeg sådan rigtigt faldt for, havde et kæmpe mellemrum mellem fortænderne, som bare gjorde hende mere charmerende. Men alle tandlæger ville rette det (de fik heldigvis ikke lov).
Jeg tænker at personer og personlighed er noget mere interessant end idealer. Noget af det værste vi gør som samfund er at prøve at ensrette den store, brogede flok, som vi alle er.
Min første kæreste havde en skæv tand og en stor næse, og jeg har en ting for begge dele den dag i dag

*piiift* lækker tand!
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup God beslutning! Det ville da være synd at skjule det smil!
Og tænk, hvordan en bemærkning kan sætte sig i adfærd og følelser i årevis!!
(Lever selv fint med mine “hugtænder”.)
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup jeg smiler også sjældent, fordi mine tænder sidder skævt/mærkeligt. Den ene fortand er endda misfarvet fordi den har været død (uden nerve) i en årrække, men er kommet til live igen. Jeg kalder den #ZombieTanden.
-
@MThaastrup jeg smiler også sjældent, fordi mine tænder sidder skævt/mærkeligt. Den ene fortand er endda misfarvet fordi den har været død (uden nerve) i en årrække, men er kommet til live igen. Jeg kalder den #ZombieTanden.
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup Charmerende og unikt smil.
Godt nok fra en gammel tosse, men håber det tæller lidt alligevel. -
@MThaastrup Charmerende og unikt smil.
Godt nok fra en gammel tosse, men håber det tæller lidt alligevel.Dette indlæg er slettet! -
@MThaastrup God beslutning! Det ville da være synd at skjule det smil!
Og tænk, hvordan en bemærkning kan sætte sig i adfærd og følelser i årevis!!
(Lever selv fint med mine “hugtænder”.)
Dette indlæg er slettet!
-
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup det er den store opgave, ikke? Selvaccept og selvtilgivelse.
-
@MThaastrup det er den store opgave, ikke? Selvaccept og selvtilgivelse.
Dette indlæg er slettet!