Okay, Michelle og jeg er ikke kunstnere.
-
Men vi var meget stolte af hhv. vores enhjørning-kop-til-pensler-på-krea-værelset og konfektfadet.
Altså det mangler lige brænding, så konfektfadet bliver nok til brug næste år.
Creative Space er den bedste opfindelse!
(Ved godt, at konceptet senere er kopieret af andre)Glædelig 3. søndag i advent (det var Michelles adventsgave inkl. frokost på Cross Cafe bagefter)
@MThaastrup det ser hyggeligt ud.
-
@MThaastrup det ser hyggeligt ud.
@svuorela Det er SÅ hyggeligt. Og man behøver virkelig ikke forudsætninger for at hygge sig med det sammen med et barn
-
Men vi var meget stolte af hhv. vores enhjørning-kop-til-pensler-på-krea-værelset og konfektfadet.
(Ved godt, at konceptet senere er kopieret af andre)Glædelig 3. søndag i advent (det var Michelles adventsgave inkl. frokost på Cross Cafe bagefter)
@MThaastrup I sønnens klasse har de lige været til fødselsdag på en cafe i Roskilde med et ligende koncept.
Det var vist også et hit blandt alle børnene.
-
@MThaastrup I sønnens klasse har de lige været til fødselsdag på en cafe i Roskilde med et ligende koncept.
Det var vist også et hit blandt alle børnene.
@pmakholm det er virkelig godt
-
@MThaastrup Åh, enhjørningen! 🥹🥰
-
@MThaastrup Åh, enhjørningen! 🥹🥰
@tanyakaroli Den er fantastisk! Hun troede, at hun ville lave julepynt. Men så fik hun øje på koppen
.Hun dekorerede vildt med pink, lilla og blå farver, effekt-pletter og glimmer. For den er til kreaværelset and anything goes!
-
@tanyakaroli Den er fantastisk! Hun troede, at hun ville lave julepynt. Men så fik hun øje på koppen
.Hun dekorerede vildt med pink, lilla og blå farver, effekt-pletter og glimmer. For den er til kreaværelset and anything goes!
@MThaastrup og det passer jo perfekt til en enhjørning!
-
@MThaastrup og det passer jo perfekt til en enhjørning!
@tanyakaroli Totalt!
-
@MThaastrup Selvfølgelig er I kunstnere! Hvorfor ikke?!
Jeg tror, at jeres enhjørning-kop er den allerbedste enhjørning-kop jeg kommer til at se i hele året. Den er sød og helt unik, og selv hvis andre folk laver enhjørning-kopper, den dér er helt speciel, fordi den er *jeres*.

-
@MThaastrup Selvfølgelig er I kunstnere! Hvorfor ikke?!
Jeg tror, at jeres enhjørning-kop er den allerbedste enhjørning-kop jeg kommer til at se i hele året. Den er sød og helt unik, og selv hvis andre folk laver enhjørning-kopper, den dér er helt speciel, fordi den er *jeres*.

@fyfor årh, hvor var det sødt sagt 🥹
️