Dagens opgave er at tage toget til Amsterdam.
-
>manden over for mig får serveret to pølser og en øl. Det er altså også en togklassikker! #livetootsfratogrejsen
@Koefoed Det kan man gøre både på ud- og hjemrejsen. Én gang som velkomst til Tyskland, og igen som velkomst til Danmark. Forskellige øl, forskellige pølser, bevares

-
@Koefoed Det kan man gøre både på ud- og hjemrejsen. Én gang som velkomst til Tyskland, og igen som velkomst til Danmark. Forskellige øl, forskellige pølser, bevares

@fanden gid de danske tog stadig serverede øl og pølser. Men du har helt ret i at begge lande kan claime det som en slags velkomstret

-
@fanden gid de danske tog stadig serverede øl og pølser. Men du har helt ret i at begge lande kan claime det som en slags velkomstret

@Koefoed Whut!? Kan man ikke få en rød pølse med en Hof til på toget længere? Det er da nærmest krænkelse af kulturarven.
-
@Koefoed Whut!? Kan man ikke få en rød pølse med en Hof til på toget længere? Det er da nærmest krænkelse af kulturarven.
@fanden enig. Men det er nok 20 år siden at det stoppede.
-
@fanden enig. Men det er nok 20 år siden at det stoppede.
@Koefoed Cirka lige så længe som jeg har boet i Sverige

Jeg har godt nok rejst en del i danske tog siden da, men hvis man er på røven og ofte rejser med små børn lærer man hurtigt at ignorere salgsvognens udbud...
-
>manden over for mig får serveret to pølser og en øl. Det er altså også en togklassikker! #livetootsfratogrejsen
>sidste tog (Hannover-Amsterdam, perfekt forsinket så jeg nåede det i god stil). Har enesæde ved vinduet. På den anden side af gangen sidder en dame og pimper hvidvin. Hendes rødpelsede skødehund har sit eget tæppe på pladsen ved siden af. I må forestille jer det. Det er ret nuttet. #livetootsfratogrejsen
-
>sidste tog (Hannover-Amsterdam, perfekt forsinket så jeg nåede det i god stil). Har enesæde ved vinduet. På den anden side af gangen sidder en dame og pimper hvidvin. Hendes rødpelsede skødehund har sit eget tæppe på pladsen ved siden af. I må forestille jer det. Det er ret nuttet. #livetootsfratogrejsen
>vi kører nu ind i Holland. Og i højtalerne bekendtgøres det på tre sprog, at det i NL er forbudt at ryge på banegårde inkl perronerne. Så det er tydeligvis en af de største kulturelle forskelle.
BordBistro har en hæderlig gin og tonic, har jeg opdaget. Hvis jeg er færdig med at arbejde kl 19 kan jeg lige nå at bestille den inden ankomst i Amsterdam kl 20. Vi får se. #livetootsfratogrejsen -
>vi kører nu ind i Holland. Og i højtalerne bekendtgøres det på tre sprog, at det i NL er forbudt at ryge på banegårde inkl perronerne. Så det er tydeligvis en af de største kulturelle forskelle.
BordBistro har en hæderlig gin og tonic, har jeg opdaget. Hvis jeg er færdig med at arbejde kl 19 kan jeg lige nå at bestille den inden ankomst i Amsterdam kl 20. Vi får se. #livetootsfratogrejsen@Koefoed Jeg hepper, den G&T lyder fortjent

-
BordBistro har en hæderlig gin og tonic, har jeg opdaget. Hvis jeg er færdig med at arbejde kl 19 kan jeg lige nå at bestille den inden ankomst i Amsterdam kl 20. Vi får se. #livetootsfratogrejsen>alright. NU er jeg træt. Men jeg er fremme om 20 min og så bliver jeg afhentet på stationen af bekendt som tager mig med hjem til suppe og en ostemad. Dejlig og nem tur i dag, omend lang. Men det vidste jeg jo godt. #livetootsfratogrejsen
-
>alright. NU er jeg træt. Men jeg er fremme om 20 min og så bliver jeg afhentet på stationen af bekendt som tager mig med hjem til suppe og en ostemad. Dejlig og nem tur i dag, omend lang. Men det vidste jeg jo godt. #livetootsfratogrejsen
@Koefoed Godt at du er godt fremme!