Jeg bliver aldrig sådan en, der strikker ting.
-
@MThaastrup Det er efter et mønster - jeg strikker ikke så meget i frihånd

@YongSun Men det må også kræve tungen lige i munden at følge det mønster. Er den til dig selv
? -
@YongSun Men det må også kræve tungen lige i munden at følge det mønster. Er den til dig selv
?@MThaastrup Det er vildt svært for man skal følge det pind for pind - det er en gave til min søn men jeg ved faktisk ikke om han vil have den

-
@mutter01 Det er også timerne, men det giver jo sig selv, at man betaler håndarbejde ordentligt.
@MThaastrup Det er der desværre ikke mange der ikke tænker over.
-
@MThaastrup Det er vildt svært for man skal følge det pind for pind - det er en gave til min søn men jeg ved faktisk ikke om han vil have den

@YongSun Ellers er der en anden, der vil elske den, men jeg kan da ikke forestille mig andet, end at han værdsætter det enorme arbejde, uanset om den så "er ham" eller ej

-
@YongSun Ellers er der en anden, der vil elske den, men jeg kan da ikke forestille mig andet, end at han værdsætter det enorme arbejde, uanset om den så "er ham" eller ej

@MThaastrup arh mine børn har fået tilbudt så megen strik i deres liv at de nemt siger nej tak

-
@MThaastrup Det er der desværre ikke mange der ikke tænker over.
@mutter01 Måske ikke
. Men det gør jeg. -
@MThaastrup arh mine børn har fået tilbudt så megen strik i deres liv at de nemt siger nej tak

@YongSun Jeg er misundelig på dine børn
. Men forstår, hvad du mener
. -
@mutter01 Måske ikke
. Men det gør jeg.@MThaastrup Og det er jeg super glad for. Du er desværre en af de sjældne.
-
@YongSun Jeg er misundelig på dine børn
. Men forstår, hvad du mener
.@MThaastrup Sønnike så forstykket og ytrede sig positivt - jeg krydser fingre

-
@MThaastrup Sønnike så forstykket og ytrede sig positivt - jeg krydser fingre

@YongSun Uh, godt tegn, jo

-
@YongSun Uh, godt tegn, jo

@MThaastrup ja for han er megakræsen og det eneste jeg har måtte strikke til ham de sidste par år er et par sokker

-
@MThaastrup ja for han er megakræsen og det eneste jeg har måtte strikke til ham de sidste par år er et par sokker

@YongSun Fingers crossed

-
@YongSun Fingers crossed

@MThaastrup min datter så den og called dips til min svigersøn hvis min søn ikke ville have den.
-
@MThaastrup dette er forstykket som er den eneste delnjegchar strikket pt.
@MThaastrup ærmer og der er nu 2 stks.
-
@MThaastrup min datter så den og called dips til min svigersøn hvis min søn ikke ville have den.
@YongSun Du ender med at skulle lave to
. Den bliver vildt flot! -
@YongSun Du ender med at skulle lave to
. Den bliver vildt flot!@MThaastrup argh nej men jeg har sat denne på listen
-
@MThaastrup argh nej men jeg har sat denne på listen
@YongSun Den er også vild!