Fortids-Manja var meget optimistisk på nutids-Manjas vegne da hun planlagde den her weekend med 11-ish timers tatovering over to dage og en Kombardo-bus der ankommer i København kl 22.
-
Fortids-Manja var meget optimistisk på nutids-Manjas vegne da hun planlagde den her weekend med 11-ish timers tatovering over to dage og en Kombardo-bus der ankommer i København kl 22. Det var pænt af hende at planlægge en halv dag i morgen, tho.
-
Fortids-Manja var meget optimistisk på nutids-Manjas vegne da hun planlagde den her weekend med 11-ish timers tatovering over to dage og en Kombardo-bus der ankommer i København kl 22. Det var pænt af hende at planlægge en halv dag i morgen, tho.
@ekstrakrolf Okay, det lyder hårdt!!! Men hvad har du fået tatoveret hva' hva' hva'?!
-
@ekstrakrolf Okay, det lyder hårdt!!! Men hvad har du fået tatoveret hva' hva' hva'?!
@svedigtype Jeg har fået et chest piece 🥰 Min første håndprikkede tatovering.
-
@ekstrakrolf Øj, lidt presset, måske
. -
@ekstrakrolf Øj, lidt presset, måske
.@MThaastrup Bare lidt, haha! Men altså, det var det værd.
-
@MThaastrup Bare lidt, haha! Men altså, det var det værd.
@ekstrakrolf Godt nok

-
@svedigtype Jeg har fået et chest piece 🥰 Min første håndprikkede tatovering.
@ekstrakrolf OOohhh shit hvor er det fedt 🤩 , tillykke med den
! -
@ekstrakrolf OOohhh shit hvor er det fedt 🤩 , tillykke med den
!@svedigtype Tak! Elsker den!