Okay en ting er at klippe hæk og finde en tjørn derinde (dog MED handsker).
-
Okay en ting er at klippe hæk og finde en tjørn derinde (dog MED handsker). Men jeg fandt også ½ m begyndende EGETRÆ inde mellem hækplanterne.
ER I GODT KLAR OVER HVOR SVÆRT DET ER AT FÅ OP DERINDE MIDT I HÆKKEN, NÅR STAMMEN ER over ½ CM BRED ALLEREDE 🤬🤬?
Jeg har fortjent SunLollys. Mange.
-
Okay en ting er at klippe hæk og finde en tjørn derinde (dog MED handsker). Men jeg fandt også ½ m begyndende EGETRÆ inde mellem hækplanterne.
ER I GODT KLAR OVER HVOR SVÆRT DET ER AT FÅ OP DERINDE MIDT I HÆKKEN, NÅR STAMMEN ER over ½ CM BRED ALLEREDE 🤬🤬?
@MThaastrup *mentalt billede af Power-dame-Mette, der kaster rundt med egetræer*

-
@MThaastrup *mentalt billede af Power-dame-Mette, der kaster rundt med egetræer*

@simonjust Jeg var næsten sur nok til det

-
@MThaastrup jeg ved det 100%
-
@simonjust Jeg var næsten sur nok til det

-
@MThaastrup jeg ved det 100%
@boab Ej men det er urimeligt jo, der må de ikke vokse!
-
Noget i den her stil tænker jeg

-
Noget i den her stil tænker jeg

@folfdk @MThaastrup Haha, ja!

-
@folfdk @MThaastrup Haha, ja!

@simonjust @folfdk @MThaastrup
Har en lille smule brombær du gerne må fjerne
🥳 -
@simonjust @folfdk @MThaastrup
Har en lille smule brombær du gerne må fjerne
🥳@alf149 @simonjust @folfdk brombær er i kategorien med tjørn, nej tak

-
@MThaastrup Ha ha du skal ikke prøve kræfter med min have, så
Men selvfølgelig har du fortjent sunlollies 
-
@MThaastrup Ha ha du skal ikke prøve kræfter med min have, så
Men selvfølgelig har du fortjent sunlollies 
@hunspirillen jeg er hypermobil og har haft slidgigt siden jeg var 18 år. Forbløffende mange ting er REN vilje ved mig 🫣
-
@hunspirillen jeg er hypermobil og har haft slidgigt siden jeg var 18 år. Forbløffende mange ting er REN vilje ved mig 🫣
@hunspirillen (og nu er huset jo også leje, ikke eje - så begrænset hvad jeg "må" gøre uden lige at spørge først)
-
@boab Ej men det er urimeligt jo, der må de ikke vokse!
@MThaastrup mine elsker at spire lige opad noget med torne. Roser, brombær etc.
-
@MThaastrup kan den få lov at stå? Eller er der regler imod det
-
@MThaastrup kan den få lov at stå? Eller er der regler imod det
@reynir det er der regler imod - og min hæk er lige ud til stisystemet.
-
@MThaastrup mine elsker at spire lige opad noget med torne. Roser, brombær etc.
@boab Jamen fremragende, jo.
-
@boab Jamen fremragende, jo.
@MThaastrup @boab Jeg anbefaler dem med jordbær smag. Det har et specielt sted i mit hjerte. Perfekt til din situation.
-
@MThaastrup @boab Jeg anbefaler dem med jordbær smag. Det har et specielt sted i mit hjerte. Perfekt til din situation.