Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
49 Indlæg 15 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
    mthaastrup@helvede.net
    wrote sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net
    #1

    Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

    - er jeg så klar?
    - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

    Jeg orker ikke mere læsning i dag.
    Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

    trezzer@social.linux.pizzaT camlarsch@helvede.netC klgn@expressional.socialK infonauten@helvede.netI wolf@helvede.netW 9 Replies Last reply
    0
    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

      Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

      - er jeg så klar?
      - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

      Jeg orker ikke mere læsning i dag.
      Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

      trezzer@social.linux.pizzaT This user is from outside of this forum
      trezzer@social.linux.pizzaT This user is from outside of this forum
      trezzer@social.linux.pizza
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @MThaastrup Det lyder som et godt tidspunkt til at give hjernen fri på. Knæk og bræk.

      erik_haugaard@oslo.townE mthaastrup@helvede.netM 2 Replies Last reply
      0
      • trezzer@social.linux.pizzaT trezzer@social.linux.pizza

        @MThaastrup Det lyder som et godt tidspunkt til at give hjernen fri på. Knæk og bræk.

        erik_haugaard@oslo.townE This user is from outside of this forum
        erik_haugaard@oslo.townE This user is from outside of this forum
        erik_haugaard@oslo.town
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @trezzer @MThaastrup Du er klar. Ta en øl.

        mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
        0
        • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

          Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

          - er jeg så klar?
          - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

          Jeg orker ikke mere læsning i dag.
          Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

          camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
          camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
          camlarsch@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @MThaastrup Du er klar! Det hele skal marinere til i morgen. Så nu skal du noget HELT andet.

          mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
          0
          • trezzer@social.linux.pizzaT trezzer@social.linux.pizza

            @MThaastrup Det lyder som et godt tidspunkt til at give hjernen fri på. Knæk og bræk.

            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
            mthaastrup@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #5

            @trezzer Tak. Jeg er typen, der kan komme til at paniklæse, men kan mærke, at der er en dum idé i dag.

            1 Reply Last reply
            0
            • erik_haugaard@oslo.townE erik_haugaard@oslo.town

              @trezzer @MThaastrup Du er klar. Ta en øl.

              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
              mthaastrup@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #6

              @Erik_Haugaard @trezzer det var egentlig ikke en dum ide, omend et glas kold hvidvin nok trækker mere i varmen 😁

              1 Reply Last reply
              0
              • camlarsch@helvede.netC camlarsch@helvede.net

                @MThaastrup Du er klar! Det hele skal marinere til i morgen. Så nu skal du noget HELT andet.

                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                mthaastrup@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #7

                @Camlarsch tusind tak. Jeg havde ret meget brug for, at nogen gav mig ret i det, jeg kunne mærke 🫣

                camlarsch@helvede.netC 1 Reply Last reply
                0
                • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                  Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

                  - er jeg så klar?
                  - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

                  Jeg orker ikke mere læsning i dag.
                  Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

                  klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                  klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                  klgn@expressional.social
                  wrote sidst redigeret af
                  #8

                  @MThaastrup du lyder så klar, som du kan blive. Det skal nok gå, Mette🤞

                  mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                  0
                  • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                    @MThaastrup du lyder så klar, som du kan blive. Det skal nok gå, Mette🤞

                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                    mthaastrup@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #9

                    @klgn Nu har jeg lige i morgen til at drøne det igennem igen, og så er eksamen tirsdag over middag (erfaringsmæssigt skal jeg absolut ikke forsøge at læse tirsdag formiddag).

                    Det må gå, som det nu gør - jeg har ikke kunnet gøre mere med rammerne som aleneforælder med fuldtidsjob, barn, familie inkl. kæreste, hus og have. Det er bare slet ikke samme vilkår at læse til eksamen sådan her, hvor en anden voksen ikke lige kan tage over, mens man læser i en uge.

                    klgn@expressional.socialK tanyakaroli@expressional.socialT 2 Replies Last reply
                    0
                    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                      @klgn Nu har jeg lige i morgen til at drøne det igennem igen, og så er eksamen tirsdag over middag (erfaringsmæssigt skal jeg absolut ikke forsøge at læse tirsdag formiddag).

                      Det må gå, som det nu gør - jeg har ikke kunnet gøre mere med rammerne som aleneforælder med fuldtidsjob, barn, familie inkl. kæreste, hus og have. Det er bare slet ikke samme vilkår at læse til eksamen sådan her, hvor en anden voksen ikke lige kan tage over, mens man læser i en uge.

                      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                      klgn@expressional.social
                      wrote sidst redigeret af
                      #10

                      @MThaastrup nej, det kan jeg sagtens sætte mig ind i. Men så længe dine forventninger er afstemt til dine vilkår, så bliver du næppe skuffet, selvom man egentlig gerne vil gøre det super godt, hver gang.
                      Jeg har selv dårlige erfaringer med at læse for tæt på eksamenstidspunktet, så det giver fin mening med den plan der.

                      mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                      0
                      • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                        @klgn Nu har jeg lige i morgen til at drøne det igennem igen, og så er eksamen tirsdag over middag (erfaringsmæssigt skal jeg absolut ikke forsøge at læse tirsdag formiddag).

                        Det må gå, som det nu gør - jeg har ikke kunnet gøre mere med rammerne som aleneforælder med fuldtidsjob, barn, familie inkl. kæreste, hus og have. Det er bare slet ikke samme vilkår at læse til eksamen sådan her, hvor en anden voksen ikke lige kan tage over, mens man læser i en uge.

                        tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                        tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                        tanyakaroli@expressional.social
                        wrote sidst redigeret af
                        #11

                        @MThaastrup Du har allerede forberedt dig virkelig godt! Hvil hovedet og stol på at det kører. Måske have en startsætning eller to med, så du kommer godt i gang?
                        Sørg for kun at tage noter på det papir der ligger i forberedelseslokalet til dig, medmindre eksaminator siger andet (YngsteSøns matematikeksamen blev rimelig smadret af at han ikke fik lov at tage sine noter med ind…). Det havde jeg ikke tænkt på at advare ham om 😕
                        @klgn

                        mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                        0
                        • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                          @Camlarsch tusind tak. Jeg havde ret meget brug for, at nogen gav mig ret i det, jeg kunne mærke 🫣

                          camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
                          camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
                          camlarsch@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af
                          #12

                          @MThaastrup Vi krydser fingre for dig! 🤞🤞

                          mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                          0
                          • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                            Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

                            - er jeg så klar?
                            - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

                            Jeg orker ikke mere læsning i dag.
                            Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

                            infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                            infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                            infonauten@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af
                            #13

                            @MThaastrup du har den.

                            mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                            0
                            • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                              @MThaastrup nej, det kan jeg sagtens sætte mig ind i. Men så længe dine forventninger er afstemt til dine vilkår, så bliver du næppe skuffet, selvom man egentlig gerne vil gøre det super godt, hver gang.
                              Jeg har selv dårlige erfaringer med at læse for tæt på eksamenstidspunktet, så det giver fin mening med den plan der.

                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.net
                              wrote sidst redigeret af
                              #14

                              @klgn Mine forventninger er desværre aldrig afstemt - de er rationelt afstemt, men ved udmærket, at jeg kommer til at være rasende og skuffet, hvis jeg ikke gør det "godt nok", uanset hvad mine rammer er, og at jeg aldrig ville vente det umulige af andre.

                              klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
                              0
                              • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

                                @MThaastrup Du har allerede forberedt dig virkelig godt! Hvil hovedet og stol på at det kører. Måske have en startsætning eller to med, så du kommer godt i gang?
                                Sørg for kun at tage noter på det papir der ligger i forberedelseslokalet til dig, medmindre eksaminator siger andet (YngsteSøns matematikeksamen blev rimelig smadret af at han ikke fik lov at tage sine noter med ind…). Det havde jeg ikke tænkt på at advare ham om 😕
                                @klgn

                                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                mthaastrup@helvede.net
                                wrote sidst redigeret af
                                #15

                                @tanyakaroli @klgn yes, jeg tager kun noter på det papir, og jeg dobbelttjekkede i sidste uge, hvad jeg måtte have med ind i forberedelsen. Jeg har en startsætning på hver disposition også.

                                Jeg skal bare lige igennem mandag og eksamen.

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • camlarsch@helvede.netC camlarsch@helvede.net

                                  @MThaastrup Vi krydser fingre for dig! 🤞🤞

                                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                  mthaastrup@helvede.net
                                  wrote sidst redigeret af
                                  #16

                                  @Camlarsch tak

                                  pms@cupoftea.socialP 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

                                    @MThaastrup du har den.

                                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                    mthaastrup@helvede.net
                                    wrote sidst redigeret af
                                    #17

                                    @infonauten måske - jeg håber det 😬

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                      @klgn Mine forventninger er desværre aldrig afstemt - de er rationelt afstemt, men ved udmærket, at jeg kommer til at være rasende og skuffet, hvis jeg ikke gør det "godt nok", uanset hvad mine rammer er, og at jeg aldrig ville vente det umulige af andre.

                                      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                                      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                                      klgn@expressional.social
                                      wrote sidst redigeret af
                                      #18

                                      @MThaastrup jeg kender det lidt, det tog mig en del tid på uni, før jeg måtte acceptere, at mine studievaner efter 5 sabbatår ikke var de ssmme længere, og jeg skulle kæmpe mere for det, hvilket jeg ikke var helt god til. Måske det også skyldes, at den ba i økonomi, jeg tog, heller ikke var det rette for mig. Det gik bedre på IT Universitetet

                                      mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                        Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

                                        - er jeg så klar?
                                        - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

                                        Jeg orker ikke mere læsning i dag.
                                        Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

                                        wolf@helvede.netW This user is from outside of this forum
                                        wolf@helvede.netW This user is from outside of this forum
                                        wolf@helvede.net
                                        wrote sidst redigeret af
                                        #19

                                        @MThaastrup Du har vist en masters allerede, ikke? For så ved du godt (og ellers kan jeg supplere med både min egen oplevelse plus mine håndfulde på den varme stol), at man skal være godt forberedt, men derefter bare håbe på Lady Luck. En eksamen er aldrig helt retfærdig,

                                        mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                          Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

                                          - er jeg så klar?
                                          - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

                                          Jeg orker ikke mere læsning i dag.
                                          Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

                                          fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                          fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                          fanden@helvede.net
                                          wrote sidst redigeret af
                                          #20

                                          @MThaastrup Du har den. Sov på det, og gør hvad du behøver i morgen 🚀

                                          mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                          0
                                          Svar
                                          • Svar som emne
                                          Login for at svare
                                          • Ældste til nyeste
                                          • Nyeste til ældste
                                          • Most Votes


                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          Powered by NodeBB Contributors
                                          Graciously hosted by data.coop
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Hjem
                                          • Seneste
                                          • Etiketter
                                          • Populære
                                          • Verden
                                          • Bruger
                                          • Grupper