#Engodting i dag- jeg har det bedre.
-
#Engodting i dag
- jeg har det bedre. Ikke perfekt, men bedre.Det giver ingen mening.
Min far er fortsat terminal.
Min svigerfar har fortsat en tumor i knoglen
Min datter blev fortsat overfaldet for nogle dage siden (er ok nu)
Jeg har fortsat ALT for mange bolde i luften på arbejde.Men. På en eller anden måde har min chefs carte blanche til prioritering, hjemmearbejde og "make it work" givet mig mental luft til, at jeg på blot en uge ikke er 10 minutter i stresssygemelding mere.
-
#Engodting i dag
Jeg har fortsat ALT for mange bolde i luften på arbejde.Men. På en eller anden måde har min chefs carte blanche til prioritering, hjemmearbejde og "make it work" givet mig mental luft til, at jeg på blot en uge ikke er 10 minutter i stresssygemelding mere.
-
@tokeriis Tak. En lille tilkendegivelse betød faktisk meget.
-
#Engodting i dag
@MThaastrup Jeg føler med dig. Jeg var - af lidt andre årsager - ca samme sted for en håndfuld år siden. Jeg blev reddet af en chef og en håndfuld kollegaer, der gav masser af plads og støtte.
Dit opslag fik mig til, at tænke hele forløbet igennem igen. Det er vel faktisk først nu jeg føler mig helt fri af risikoen for stress igen.
Jeg håber meget du kommer hurtigere helt ovenpå igen.
-
@MThaastrup Jeg føler med dig. Jeg var - af lidt andre årsager - ca samme sted for en håndfuld år siden. Jeg blev reddet af en chef og en håndfuld kollegaer, der gav masser af plads og støtte.
Dit opslag fik mig til, at tænke hele forløbet igennem igen. Det er vel faktisk først nu jeg føler mig helt fri af risikoen for stress igen.
Jeg håber meget du kommer hurtigere helt ovenpå igen.
@asbjornn
Jeg har været her før and then some... - i starten af corona havde jeg en dybt dysfunktionel arbejdsplads (og man var ligesom stavnsbundet under corona), en skilsmisse, en flytning, et barn der skulle opereres, en eksmand der var ved at dø af en fejlslagen operation (ikke kræften han døde af, den kom først 1½ år senere), en mor med brystkræft, en veninde der døde af kræft på 2 uger, en bror med serielle blodpropper i hovedet og en far med en blodprop bag øjet.Jeg klarer mig nok.