Okay, jeg har fået vredet armen om for at finde en dato for det Første Højtidelige, Økumeniske Helvedesråd i Malmö.
-
@MieKNielsen Øv, bliver der ikke en lørdag eller to, du kan tage fri til at komme over bælt&sund?
@fanden For at kunne overkomme det hele der ligger i forvejen, er jeg nødt til at prioritere restitutionstiden imellem. Men synes også det er øv.
-
@fanden For at kunne overkomme det hele der ligger i forvejen, er jeg nødt til at prioritere restitutionstiden imellem. Men synes også det er øv.
@MieKNielsen Det forstår jeg osse udmærket. Man er nødt til at tage pauser ind i mellem tingene.
På den anden side har jeg længe lovet at komme til Fyn (det er deromkring du er, ikke?), så måske der bliver en anden anledning

-
@MieKNielsen Det forstår jeg osse udmærket. Man er nødt til at tage pauser ind i mellem tingene.
På den anden side har jeg længe lovet at komme til Fyn (det er deromkring du er, ikke?), så måske der bliver en anden anledning

@fanden Det kunne være hyggeligt - jo jeg huserer i Ringe, med afstikkere til Odense og Svendborg
-
@fanden Det kunne være hyggeligt - jo jeg huserer i Ringe, med afstikkere til Odense og Svendborg
@MieKNielsen Jeg giver et heads up, når jeg planlægger en tur vestover

-
@MieKNielsen Jeg giver et heads up, når jeg planlægger en tur vestover

@fanden @MieKNielsen *rækker forsigtigt hånden i vejret*
-
@fanden @MieKNielsen *rækker forsigtigt hånden i vejret*
@infonauten @MieKNielsen Nej Ulf, du kommer til Malmö i juli.
-
@infonauten @MieKNielsen Nej Ulf, du kommer til Malmö i juli.
@fanden @MieKNielsen hvad er der nu galt med både/og?
(kigger på det)
-
@fanden @MieKNielsen hvad er der nu galt med både/og?
(kigger på det)
@infonauten @fanden @MieKNielsen helt klart både/og!
-
@infonauten @fanden @MieKNielsen helt klart både/og!
@ondekvinde @infonauten Helgardering ftw! 🥳 @MieKNielsen
-
@MieKNielsen Jeg giver et heads up, når jeg planlægger en tur vestover

@fanden Yay!
-
@MieKNielsen Lad os se om vi kan få @tofticles og @svedigtype med på en uforpligtende aftale

-
@MieKNielsen Lad os se om vi kan få @tofticles og @svedigtype med på en uforpligtende aftale

@fanden @tofticles @svedigtype Mon ikke

-
@fanden @tofticles @svedigtype Mon ikke

@MieKNielsen @fanden @tofticles Det kan I helt sikkert godt
! -
B bogwitch@social.data.coop shared this topic
T tokeriis@helvede.net shared this topic
F folfdk@helvede.net shared this topic
S simonjust@mstdn.dk shared this topic
-
Okay, jeg har fået vredet armen om for at finde en dato for det Første Højtidelige, Økumeniske Helvedesråd i Malmö.
I stedet giver jeg Sorteper videre til dig, der kunne ønske at deltage. Og dig, og dig...!
Kom og sæt ansigter på nogle af de smådjævle, der hjemsøger din fødi-feed, når vi
— PEGER OG GRINER ad Malmö-politiet
— GÅR I FLYVERSKJUL for at undgå rasende måger
— KÆMPER TIL DØDEN om hvem der slår den bedste surdej opeller vær et kvadrat

@lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk — dato for helvedestamtam i Malmö er sat til 14 juli, ud fra jeres tilslutning. Næste store spørgsmål er… hvad har I lyst til at bruge dagen på? @mutter01 må gerne være med på samråd

Mit primære forslag er, at vi springer den turistede bymidte over — der har de fleste allerede været — og i stedet indtager Malmös southside. Der er både kulturtilbud og mulighed for at være ude eller inde, alt efter vejrlig.
Men kom først og fremmest med jeres ønsker!
-
@lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk — dato for helvedestamtam i Malmö er sat til 14 juli, ud fra jeres tilslutning. Næste store spørgsmål er… hvad har I lyst til at bruge dagen på? @mutter01 må gerne være med på samråd

Mit primære forslag er, at vi springer den turistede bymidte over — der har de fleste allerede været — og i stedet indtager Malmös southside. Der er både kulturtilbud og mulighed for at være ude eller inde, alt efter vejrlig.
Men kom først og fremmest med jeres ønsker!
@lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk @mutter01 Nu går jeg lige tilbage i tråden for at samle op. Jeg kan se, den gik i alle mulige retninger, hvor nogle deltagere ikke blev @'et.
Og jeg forstår, nogle helst begrænser hvem der ser deres trut, men det lukker også planlægningen lidt for andre, der måske gerne vil komme, men ikke havde krav om datoen?
Anyways, PT har vi ønsker om Malmö Konsthall, noget park, noget mad af forskellig art, og godt samvær. Og jeg kom til at nævne en garnbutik

-
@lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk @mutter01 Nu går jeg lige tilbage i tråden for at samle op. Jeg kan se, den gik i alle mulige retninger, hvor nogle deltagere ikke blev @'et.
Og jeg forstår, nogle helst begrænser hvem der ser deres trut, men det lukker også planlægningen lidt for andre, der måske gerne vil komme, men ikke havde krav om datoen?
Anyways, PT har vi ønsker om Malmö Konsthall, noget park, noget mad af forskellig art, og godt samvær. Og jeg kom til at nævne en garnbutik

@lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 Plus, som @ondekvinde gør opmærksom på, er det også Bastilledag 14 juli... Make of that what you want



-
@lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk @mutter01 Nu går jeg lige tilbage i tråden for at samle op. Jeg kan se, den gik i alle mulige retninger, hvor nogle deltagere ikke blev @'et.
Og jeg forstår, nogle helst begrænser hvem der ser deres trut, men det lukker også planlægningen lidt for andre, der måske gerne vil komme, men ikke havde krav om datoen?
Anyways, PT har vi ønsker om Malmö Konsthall, noget park, noget mad af forskellig art, og godt samvær. Og jeg kom til at nævne en garnbutik

-
Jeg vil sige, jeg tog kaffe for givet. Det planlægger jeg al min vågne tid efter, så kaffen bliver der plads til!
Ja, samlingstid? Omkring kl 12 fungerer for mig, så har vi en hel eftermiddag foran os. Jeg foreslår at man står af på Triangeln station, sidste stop før Malmö C når man kommer fra DK.
Kunsthallen er et stenkast derfra, og hele Möllevången + Folkets Park i den anden retning.
Jeg tjekker spisesteder med plads til os!
@ondekvinde @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 @kennyvxo
-
Jeg vil sige, jeg tog kaffe for givet. Det planlægger jeg al min vågne tid efter, så kaffen bliver der plads til!
Ja, samlingstid? Omkring kl 12 fungerer for mig, så har vi en hel eftermiddag foran os. Jeg foreslår at man står af på Triangeln station, sidste stop før Malmö C når man kommer fra DK.
Kunsthallen er et stenkast derfra, og hele Möllevången + Folkets Park i den anden retning.
Jeg tjekker spisesteder med plads til os!
@ondekvinde @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 @kennyvxo
@fanden @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo Super - jeg snupper et tog fra Karskrona så jeg er på Trianglen 11.38 - så helt perfekt for mig. Jeg vil gerne vi ikke spiser aftensmad alt for sent for jeg skal fange et tog kl 20,21 allersenest -gerne en time før, så jeg kan blive samlet op i Karlskrona af en partner, der ikke er faldet helt i søvn.
-
@fanden @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo Super - jeg snupper et tog fra Karskrona så jeg er på Trianglen 11.38 - så helt perfekt for mig. Jeg vil gerne vi ikke spiser aftensmad alt for sent for jeg skal fange et tog kl 20,21 allersenest -gerne en time før, så jeg kan blive samlet op i Karlskrona af en partner, der ikke er faldet helt i søvn.
@fanden @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo nå jeg sidder og koordinerer min sommer og finder ud af den 14 har jeg huset fuldt af gæster og kan derfor ikke komme tiæ Malmø - ØV og beklager.